آریا بانو
رزمایش خدمات رسانی بهداشتی و درمانی بسیج آغاز شد
سه شنبه 20 شهريور 1397 - 16:12:06
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- رزمایش خدمات رسانی بهداشتی و درمانی بسیج به همت موسسه تامین درمان بسیجیان امروز -سه شنبه همزمان با اول محرم- در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش ایرنا از موسسه تامین درمان بسیجیان، این رزمایش در قالب خدمت رسانی بهداشتی و درمانی در مراکز درمانی وابسته و اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم و کمتر برخوردار در سراسر کشور آغاز شده است.
در این رزمایش خدمت رسانی 60 گروه جهادی و 50 مرکز درمانی وابسته به این موسسه با حضور بیش از 500 نفر از کادر درمانی بسیجی که متشکل از پزشک متخصص، پزشک عمومی، دندانپزشک، دستیار دندانپزشک، ماما، روانشناس، پرستار و تدارکات در 147 منطقه محروم کشور به منظور خدمت و کمک به ارتقاء سطح سلامت و ایجاد رضایتمندی مردم مناطق حاشیه شهرها و محرومان به صورت سازمان یافته در 9 روز به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می پردازند.
در اجرا و برگزاری این رزمایش بزرگ خدمات رسانی بهداشتی و درمانی با اعزام 60 تیم پزشکی و دندانپزشکی در 70 منطقه از مناطق محروم کشور پیش بینی می شود بیش از 10 هزار نفر از اهالی این مناطق توسط این گروه های بهداشتی و درمانی ویزیت و تحت درمان قرار بگیرند.
ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، معاینه، جراحی، خدمات مامایی، خدمات پرستاری، خدمات دندانپزشکی (کشیدن، جرم گیری، ترمیم و نظایرآن)، خدمات مشاوره ای (مشاوره روانشناسی، تغذیه، آسیب های اجتماعی، مشاور اعتیاد و مواد مخدر) از جمله خدمات گروه های اعزامی بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور عنوان شده است.
در ادامه این رزمایش تمام مراکز درمانی وابسته به این موسسه نیز تا 27 شهریور به ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به صورت پرداخت یارانه می پردازند.
*7029 * 3063

http://www.banounews.ir/fa/News/86344/رزمایش-خدمات-رسانی-بهداشتی-و-درمانی-بسیج-آغاز-شد
بستن   چاپ