آریا بانو
رسيدگي به مشکلات زنان در حوزه‌ي کارآفريني
دوشنبه 16 مرداد 1396 - 2:54:44 AM
زنان خبر
بانو نیوز - عزم راسخ زنان كارآفرين و همت آنان برای رفع مشکلات خویش باعث پیشرفت‌های چشمگیر در سطح جامعه می‌شود.

به گزارش بانو نیوز؛ فاطمه فکوریان مشاور فرماندار و مسئول کارگروه امور زنان و خانواده فرمانداری شهرستان ری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بانو نیوز گفت: نقش زنان و اعتبار آنان در کشور بسیار مهم است و برای توسعه یافتگی تاثیرگزار می‌باشد.
وی افزود: زنان به عنوان افرادی فعال و سازنده تأثیر بسیاری در پیشرفت جامعه خواهند داشت و باید برای بالابردن پتانسیل آنان در کارآفرینی برنامه ریزی کرد.
فکوریان با اشاره به رسیدگی به مشکلات زنان خود‌سرپرست بیان کرد: مشکلات زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست کم نیست و برای رسیدگی به وضعیت آنان اقداماتی همچون کارآفرینی و اشتغالزایی انجام شده است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد کاهش موانع و مشکلاتشان باشیم.
وی ادامه داد: اشتغالزایی و توانمندسازی زنان در اولویت فعالیت‌هایمان قرار دارد که خوشبختانه رشد و بالندگی زنان، خصوصا زنان روستایی را با این اقدامات شاهد هستیم.
مشاور فرماندار و مسئول کارگروه امور زنان و خانواده فرمانداری شهرستان ری کارآفرینی زنان را مهم دانست و گفت: کارآفرینی فرآیند نوآوری و بهره‌گیری از فرصت‌ها، باتلاش وپشتکار بسیار است که ارتقای خانواده‌ها، رشد و توسعه‌ی کشورها را شامل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: خودشکوفایی، عزم راسخ و بروز استعدادها یکی از مهمترین انگیزه‌های کارآفرینان در محقق کردن اهداف خویش است که منجر به شکوفایی و استقلال آنان خواهد شد.
فکوریان نقش زنان را در جامعه بسیار تاثیرگزار بیان کرد و افزود: زنان همانند مردان در جامعه نقش دارند ولی با توجه به ویژگی‌هایی که زنان دارند، نقش آنان را متمایز می‌کند و همت و پشتکار زنان می‌تواند باعث رشد جامعه شود.
وی در خصوص موفقیت زنان در کارآفرینی اظهار کرد: رشد چشمگیر و همت بالای زنان کارآفرین باعث ارتقا و رشد اقتصادی جامعه می‌شود که در این راستا شناسایی چالش‌ها و مشکلات زنان در حوزه‌ی کارآفرینی و اشتغال آنان باید به صورت جدی رسیدگی شود.



http://www.banounews.ir/fa/News/8704/رسيدگي-به-مشکلات-زنان-در-حوزه‌ي-کارآفريني
بستن   چاپ