آریا بانو
مسابقات قهرمانی آسیا؛
بانوان اینلاین هاکی ایران برابر ژاپن شکست خورد
چهارشنبه 21 شهريور 1397 - 11:42:28
آریا بانو - تهران - تیم ملی اینلاین هاکی (اسکیت هاکی) زنان ایران در ادامه رقابت های قهرمانی آسیا مقابل تیم قدرتمند ژاپن با نتیجه 2 بر صفر نتیجه را واگذار کردند.

به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی رشته های مختلف اسکیت آسیا از روز جمعه 16 شهریور ماه به میزبانی شهر ناموان در کره جنوبی آغاز شده است و تیم اسکیت هاکی زنان ایران صبح امروز چهارشنبه در چهارمین دیدار خود در حالی تن به شکست داد که پیش از این مقابل تیم های چین، هند و کره جنوبی به برتری رسیده بود.
زنان اینلاین هاکی ایران که با 3 پیروزی مدال خود را قطعی کرده بودند در آخرین مسابقه خود برای مشخص شدن کسب مدال نقره یا برنز به مصاف تیم مطرح چین تایپه می روند.
تیم های زنان و مردان اسکیت هاکی، فری استایل و سرعت به رقابت های کره جنوبی اعزام شدند که تاکنون تیم ایران در بخش فری استایل صاحب 2 مدال نقره و یک نشان برنز شد و در بخش سرعت نیز توسط «محمد صالحی» به نشان برنز آسیا رسیده است.
در تیم زنان ایران نیز اعظم سنایی، مرضیه سید قندی، هانیه آقا محمدی، فاطمه اسماعیلی، الهام مدیر دهقان، هدا احمد بیگی، نگارارجمند، آرزو ایزدی، مریم ولی پور، حدیثه پورهاشمی، مارال راسخی و هلیا سوهانی حضور دارند که مربیگری آن بر عهده «مارینا فاگواگا» فرانسوی است.
ورزشی**9029**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/87298/بانوان-اینلاین-هاکی-ایران-برابر-ژاپن-شکست-خورد
بستن   چاپ