آریا بانو
4گوشه دنيا/ نقشه موذيانه ناپدري براي خلاص شدن از دست کودک 5 ماهه
دوشنبه 16 مرداد 1396 - 11:36:57 AM
آخرین خبر - خواندنیها
بانو نیوز -

باشگاه خبرنگاران/ ناپدری بدجنس در یکی از ایالت های آمریکا برای خلاص شدن از دست کودک پنج ماهه اش نقشه ای موذیانه طراحی کرد. " کی رای وینیارد " این کودک بیگناه به مدت 4 ساعت در گرمای 49 درجه داخل ماشین در جدال با مرگ بود.
" هاون راب " ناپدری این کودک با طرح نقشه ای دقیق ابتدا به قصد خرید ماشین نو به یک نمایشگاه مراجعه کرد. وی در حالی که فرزندش در صندلی عقب ماشینش قرار داشت آن را در محل معاوضه ماشین پارک نمود و برای تست ماشین جدید سوار بر آن شد. سپس در حالی که ماشین خود را تحویل فروشنده داده بود، با ماشین جدید محل را ترک کرد.
بعد از گذشت چند ساعت وی ناگهان با فروشنده تماس گرفت و از وی خواست تا صندلی عقب ماشین را بررسی کند.
این فروشنده به پلیس گفت بعد از تماس ناپدری کودک بلافاصله ماشین را بررسی کردم و با جسد این کودک در حالی که یک پتو روی وی قرار داشت روبرو شدم.
پلیس بلافاصله " هاون " ناپدری این کودک را به اتهام آدم کشی بازداشت کرد . این مرد اکنون در بازداشت بسر می برد.
مادر این کودک به یکی از شبکه های تلویزیونی محلی آمریکا گفت : " حاضرم هر کاری انجام دهم تا دخترم دوباره زنده شود. همسرم هاون مستحق بدترین حکم است چرا که باعث مرگ فرزندم شد. من به او مشکوکم و نمی توانم درک کنم که به چه دلیل دست به این کار زد ."
گفتنی است؛ " هاون راب " ناپدری 24 ساله این کودک که اکنون با اتهام آدم کشی روبرو است احتمالا به 10 سال محکوم خواهد شد و همچنین باید یک جریمه 7600 یورویی را نیز پرداخت کند.





http://www.banounews.ir/fa/News/8757/4گوشه-دنيا--نقشه-موذيانه-ناپدري-براي-خلاص-شدن-از--دست-کودک-5-ماهه
بستن   چاپ