آریا بانو
برترین های مسابقات موتور کراس زنان معرفی شدند
جمعه 23 شهريور 1397 - 18:34:36
آریا بانو - تهران - نفرات برتر نخستین دوره مسابقات موتور کراس زنان کشور در کلاس 250 سی سی روز جمعه معرفی شدند.

به گزارش ایرنا ،این دوره از مسابقات قهرمانی کشور با شرکت 10 ورزشکار در پیست موتور و خودرو مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.
به گفته نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در این مسابقات ورزشکاران از استان های تهران، اصفهان و کرمان حضور داشتند که افسانه جباری (تهران)، شهرزاد نظیفی (تهران) و حدیث خاقان(کرمان) توانستند جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.
فیروزه سید مهدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در بخش 65 سی سی و 85 سی سی نیز به علت به حداکثر نرسیدن ورزشکاران برگزار نشد.
سید مهدی بیان کرد: رشته موتورسواری زنان طی دو سال در سطح استان تهران برگزار شده است و 30 ورزشکار به صورت حرفه ای در این ورزش فعالیت دارند.
وی در خصوص آخرین وضعیت صدور گواهینامه برای ورزشکاران موتور سوار زن نیز اظهار داشت: طبق تبصره ماده 20 قانون تخلفات راهنمایی و رانندگی، گرفتن گواهینامه موتور تنها مربوط به مردان است و در این خصوص هیچ قانونی برای گرفتن گواهینامه زنان وجود ندارد.
به گفته نایب رئیس هیات موتورسورای و اتومبیلرانی استان تهران در ماههای آتی مسابقات استانی موتور ریس و کراس در سطح تهران برگزار خواهد شد.
تهرام/7247/ 1008

http://www.banounews.ir/fa/News/87991/برترین-های-مسابقات-موتور-کراس-زنان-معرفی-شدند
بستن   چاپ