آریا بانو
هفته ششم لیگ برتر فوتسال بانوان؛
تیم فوتسال بانوان ملی حفاری برابر تیم نامی نو اصفهان پیروزشد
جمعه 23 شهريور 1397 - 18:34:37
آریا بانو - اهواز - تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتسال، برابر تیم نامی نو اصفهان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال بانوان ملی حفاری روز جمعه در سالن شهرک نفت اهواز، پذیرای تیم نامی نو اصفهان بود که با نتیجه چهار بر 2 به برتری رسید.
تیم ملی حفاری نایب قهرمان فصل گذشته ایران در این دیدار بار دیگر اقتدار خود را به حریفان نشان داد و برای کسب عنوان قهرمانی خط و نشان کشید.
این دیدار با توجه به اینکه بین 2 تیم صدرنشین جدول برگزار می شد از حساسیت بالایی برخوردار بود و هر 2 تیم در صورت پیروزی در این دیدار صدر جدول را به تنهایی تصاحب می کرد.
در نیمه نخست بازی، بازیکنان ملی حفاری توپ و میدان را در اختیار داشتند و با پیروزی 2 بر یک به رختکن رفتند.
در نیمه دوم تیم ملی حفاری که از امتیاز میزبانی برخوردار بود بازی را کنترل کرد و با زدن 2 گل دیگر به نوعی کار تیم نامی نو اصفهان را یکسره کرد، و بازیکنان تیم میهمان در انتهای بازی یک بار دیگر قفل دروازه تیم ملی حفاری را باز کردند.
در این دیدار زارعی، خسروی، عنافچه و پاپی برای تیم ملی حفاری گلزنی کردند همچنین مقیمی و شریف گل های تیم نامی نو اصفهان را به ثمر رساندند.
حضور پرشور تماشاگران اهوازی با تشویق پی در پی خود از مهمترین حواشی این دیدار بود.
تیم ملی حفاری با این پیروزی 18 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر فوتسال بانوان قرار گرفت؛ تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان با شکست در این هفته در مکان هفتم رده بندی قرار گرفت.
9879/ 6037

http://www.banounews.ir/fa/News/87992/تیم-فوتسال-بانوان-ملی-حفاری-برابر-تیم-نامی-نو-اصفهان-پیروزشد
بستن   چاپ