آریا بانو
مقدماتی زیر 16 سال آسیا؛
سرمربی تیم فوتبال دختران: باید به فکر بازی با سنگاپور باشیم
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 08:04:38
آریا بانو - تهران- ««شادی مهینی» سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال ایران، گفت: بازیکنان مزد زحمات خود را در اولین دیدار گرفتند، اما باید بازی امروز برابر ماریانای شمالی را فراموش کنند و به فکر بازی بعدی با سنگاپور باشیم.

به گزارش ایرنا؛ مهینی پس از پیروزی 12 بر صفر شاگردانش در دیدار امروز (شنبه) برابر ماریانای شمالی در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا، عنوان کرد: شاگردانم در این بازی توانایی های خود را به نمایش گذاشته و فوتبال خوبی ارائه کردند. با این وجود باید به فکر بازی برابر سنگاپور باشیم که یکی از سرسخت ترین حریف ما محسوب می شود.
وی ادامه داد: با توجه به آنالیزی که از تیم ماریانا داشتیم، در نیمه دوم دست به تغییرات زدیم و از چهار دفاع به دو دفاع روی آوردیم و هافبک ها را اضافه کردیم. باید توان بازیکنان را نیز در نظر داشته باشیم، چرا که ما سه بازی مهم دیگر نیز پیش رو داریم.
مهینی اظهار داشت: بازی برابر ماریانا برای ما حکم دیدار تدارکاتی را داشت و توانستیم نقاط ضعف مان را شناسایی کنیم.
وی در خصوص دیدار برابر سنگاپور، گفت: مقابل این تیم نیز مانند ماریانای شمالی برنامه ریزی کرده ایم و امیدوارم بهترین عملکرد را در این بازی از خود به جای بگذاریم.
مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی زیر 16 سال آسیا از امروز (شنبه) در شهر «دوشنبه» پایتخت تاجیکستان آغاز شد و تیم دختران ایران به مصاف ماریانای شمالی رفت و به پیروزی قاطع 12 بر صفر دست یافت.
«نگین زندی» چهار گل، «رقیه جلال نسب» سه گل، «هستی غلامی» 2 گل و «مریم سلیمان پور» «زهرا معصومی» و «هلیا پیل تن» گلزنان ایران در این دیدار بودند.
تاجیکستان، تایلند و سنگاپور دیگر حریفان تیم دختران ایران در این مسابقات هستند.
ورزشی**3783**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/90125/سرمربی-تیم-فوتبال-دختران--باید-به-فکر-بازی-با-سنگاپور-باشیم
بستن   چاپ