آریا بانو
مربی تیم فوتبال بانوان نوجوان ایران؛
بازیکنان از نظر روحی و فنی به آمادگی نسبی رسیده اند
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 08:04:42
آریا بانو - تهران- «معصومه جهانچی» مربی تیم فوتبال بانوان نوجوان ایران، گفت: بازیکنان از نظر روحی و فنی به آمادگی نسبی رسیده اند و هدف آنها برای هر بازی کسب امتیاز است تا مزد زحمات خود را بگیرند.

به گزارش ایرنا رقابت های قهرمانی آسیا در رده زنان زیر 16 سال به میزبانی کشور تاجیکستان آغاز شده است و بانوان نوجوان فوتبال ایران امروز شنبه در نخستین دیدار خود از ساعت 15 و 30 دقیقه مقابل جزایر مارینای شمالی قرار می گیرند.
جهانچی در گفت وگویی که فدراسیون فوتبال امروز (شنبه) منتشر کرده است، در این خصوص گفت: شناخت کاملی از تیم مارینای شمالی نداریم و فقط فیلم بازی های آنها را دیده و برای بازیکنان آنالیز کردیم. اما اگر بازیکنان تمام نکاتی را که در تمرینات انجام داده اند، در زمین مسابقه اجرا کنند، بازی راحتی برابر این تیم خواهیم داشت. البته همه تیم های آسیایی رشد کرده اند و هیچ تیمی آسان نیست.
وی گفت: تقریبا بیشتر بازیکنان تیم ایران از رده های زیر 14 و 15 سال تیم ملی هستند و دو یا سه بازیکن هم از اردوهای استعدادیابی که در سطح کشور برگزار شد، به تیم نوجوانان اضافه شدند.
مربی تیم فوتبال نوجوانان زنان ایران در خصوص شناختی که از دیگر حریفان دارد، گفت: شهریورماه سال گذشته تیم ملی نونهالان برای شرکت در رقابت های بین المللی به تاجیکستان سفر کرد و توانست این تیم را شکست دهد تا شناخت کافی از این تیم داشته باشیم. اما با تیم سنگاپور تجربه بازی نداشتیم و فقط فیلم بازی های آنها را آنالیز کردیم. تایلند نیز در آسیا در رده پنجم قرار دارد که امیدوارم بازیکنان ایران با غلبه بر حریفان خود به مرحله نهایی این رقابتها که به میزبانی تایلند برگزار می شود، راه یابند.
جهانچی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال از رده های پایه فوتبال بانوان به خوبی حمایت می کند. این در حالی است که زمانی بازیکنی خودم، فقط یک تیم ملی فوتبال بانوان بود. اما هم اکنون چهار رده سنی در بخش فوتبال بانوان فعالیت می کنند که امیدوارم همه بازیکنان از این فرصت ها به خوبی استفاده کنند.
با نظر«شادی مهینی» سرمربی تیم ملی نوجوانان در دیدار با تیم مارینای شمالی قرار است مریم عباسی، هلیا پیل تن، هستی غلامی، زهرا کیانی، مهدیه محمدزاده، مریم سلیمان پور، نگین زندی، زهرا معصومی، شقایق معتمدی، رقیه جلال نسب و زینب عباسپور به میدان بروند.
ادامه رقابت های تیم بانوان نوجوانان زیر 16 سال ایران به وقت تهران به این شرح است:
چهارشنبه 28 شهریور
ایران و سنگاپور ساعت 15:30
جمعه 30 شهریور
ایران با تاجیکستان ساعت 18:30
یکشنبه اول مهر
تایلند و ایران ساعت 18:30
ورزشی**9029**1368

http://www.banounews.ir/fa/News/90130/بازیکنان-از-نظر-روحی-و-فنی-به-آمادگی-نسبی-رسیده-اند
بستن   چاپ