آریا بانو
جام کنفدراسیون والیبال آسیا؛
والیبال زنان ایران با پیروزی آغاز کرد
يکشنبه 25 شهريور 1397 - 13:25:42
آریا بانو - تهران - تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین مسابقه جام کنفدراسیون آسیا مقابل قزاقستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، رقابت های والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا از امروز (یکشنبه) در شهر راخون راچسیما کشور تایلند آغاز شد و ملی پوشان ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف قزاقستان رفتند.
شاگردان اکرم قهرمانی ست نخست این بازی را با نتیجه نزدیک 25 بر 23 از دست دادند اما در ست دوم بازی را با قدرت آغاز کردند تا با نتیجه 25 بر 17 پیروز شوند و دو تیم در ست شماری به تساوی برسند.
ست سوم در حالی آغاز شد که قزاقستان در همان ابتدا سه امتیاز جلو افتاد و با اینکه زنان والیبالیست ایرانی تلاش زیادی کردند اما نتوانستند این اختلاف امتیاز را کاهش دهند و این ست با نتیجه 17 بر 25 به سود قزاق ها به پایان رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران که نمی خواست تورنمنت را با شکست آغاز کند، در ست چهارم با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید تا بازی به ست پنجم کشیده شود.
این ست فرصت قدرت نمایی ملی پوشان ایرانی بود. سرویس های دقیق و دریافت های کم اشتباه باعث شد تا اختلاف امتیازها در طول ست بیشتر شود و در نهایت ایران با نتیجه 15 بر 9 این ست و بازی را از آن خود کند.
پیروزی سه بر 2 مقابل قزاقستان که یکی از مهم ترین رقبای تیم ایران در این رقابت ها بود گامی بزرگ و موثر در جهت صعود هر چه بهتر به دوره بعدی این رقابت ها محسوب می شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین مسابقه خود فردا از ساعت 13:30 به وقت تهران به مصاف فیلیپین می رود.
مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا از امروز 25 شهریور آغاز شده است و تا یکم مهر ادامه دارد.
ورزشی ** 2024**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/90269/والیبال-زنان-ایران-با-پیروزی-آغاز-کرد
بستن   چاپ