آریا بانو
جام کنفدراسیون آسیا؛
دومین پیروزی بانوان والیبال ایران در دومین دیدار
دوشنبه 26 شهريور 1397 - 18:33:49
آریا بانو - تهران - تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین مسابقه جام کنفدراسیون آسیا، مقابل فیلیپین به پیروزی ارزشمند 3 بر 2 دست یافت.

به گزارش ایرنا، رقابت های والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا از روز یکشنبه 25 شهریور در شهر راخون راچسیما کشور تایلند آغاز شد و ملی پوشان ایران در دومین مسابقه خود به مصاف فیلیپین رفتند.
شاگردان اکرم قهرمانی در همان ابتدای ست نخست از حریف پیش افتادند و این اختلاف را تا میانه های ست هم حفظ کردند. اما چند تغییر در ترکیب بازیکنان فیلیپین روند بازی را تغییر داد تا در نهایت آن ها با نتیجه 29 بر 27 برنده ست اول باشند.
در ست دوم اما ملی پوشان ایران کم اشتباه تر ظاهر شدند تا موقعیت ها را از دست ندهند. اختلاف سه امتیازی را به مرور افزایش دادند و در نهایت با نتیجه 25 بر 16 ست را به سود خود پایان دادند.
تغییر تاکتیک پیاپی باعث می شد تا تیم ها در هر ست با ترکیبی جدید وارد میدان شوند. این بار نوبت فیلیپینی ها شد تا امتیاز بگیرند و اختلافشان را هم زیاد کنند و با نتیجه 25 بر 16 به پیروزی برسند.
رقابت پایاپای دو تیم همین جا تمام نشد. شاگردان قهرمانی در ست چهارم با توپ گیری های پیاپی و استفاده درست از توپ های برگشتی حریف را در چنان منگنه ای قرار دادند که این ست با نتیجه 25 بر 12 به سود ایران به پایان رسید تا ست پنجم تکلیف برنده این مصاف را مشخص کند.
ست پنجم با حساسیت خاص خودش آغاز شد و از همان ابتدا ملی پوشان ایران پیش افتادند. اگرچه در اواخر این ست امتیازات پایاپای پیش رفت اما در نهایت ایران توانست با امتیاز 15 بر 13 این ست را به سود خودش پایان دهد تا با نتیجه 3 بر 2 برنده این میدان باشد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین مسابقه از مرحله مقدماتی این رقابت ها فردا از ساعت 8:30 به وقت تهران به مصاف استرالیا می رود.
بانوان ملی پوش کشورمان روز گذشته (یکشنبه) با نتیجه 3 بر 2 قزاقستان را از پیش رو برداشتند.
مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا از امروز 25 شهریور آغاز شده است و تا یکم مهر ادامه دارد.
ورزشی ** 2024**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/90624/دومین-پیروزی-بانوان-والیبال-ایران-در-دومین-دیدار
بستن   چاپ