آریا بانو
حضور فعالان عرصه مد و لباس در سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران
چهارشنبه 28 شهريور 1397 - 12:19:31
آریا بانو - سومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با هدف شناساندن هر چه بیشتر کالاهای صادراتی غیرنفتی کشور به تجار و بازرگانان برگزار می‌شود.


سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سومین نمایشگاه توانمندی‌‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان بزرگترین اجلاس صادراتی کشور از 28 مهرتا اول آبان ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود.
این نمایشگاه به‌ منظور شناساندن کالاهای صادراتی غیرنفتی کشور به تجار و بازرگانان برگزار می‌شود و حوزه نساجی، چرم، پوشاک و صنایع دستی هم در این رویداد مورد توجه قرار دارد.
این نمایشگاه به همراه پذیرش هیأتهای تجاری از کشورهای مختلف و به منظور تسهیل در برقراری ارتباطات و مراودات اقتصادی میان تجار و بازرگانان خارجی و فعالین اقتصادی کشور، معرفی ظرفیتهای غنی و بازاریابی هدفمند برای افزایش صادرات غیر نفتی درگروه کالایی‌های صنایع غذایی، کشاورزی، خودرو، قطعات صنعتی، برق، انرژی و مکانیک، فرش، نساجی، چرم و پوشاک، صنعت چوب و مشتقات آن، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات سلولزی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و دارویی، صنایع ساختمان و خدمات فنی مهندسی، گروه معدن و پتروشیمی برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه‌ شرکت‌های ایرانی فرصت ارائه‌ توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف صنعتی به تجار و بازرگانان خارجی داشته و برای این منظور حدود 800 تاجر از کشورهای مخلتف برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده‌اند.
امکان ارائه‌ مستقیم محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی به بازرگانان از مزایای این نمایشگاه است به‌طوری که بدون نیاز به تبلیغات و بازاریابی غیرمستقیم، شرکت‌ها می‌توانند فرصت‌های صادراتی جدیدی برای خود ایجاد کنند.
در ادامه، معرفی‌نامه مسئول مرتبط در ستاد اجرایی سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برای اعلام حضور در این رویداد در اختیار فعالان عرصه مد و لباس کشور قرار می‌گیرد:


http://www.banounews.ir/fa/News/90965/حضور-فعالان-عرصه-مد-و-لباس-در-سومین-نمایشگاه-توانمندی‌های-صادراتی-جمهوری-اسلامی-ایران
بستن   چاپ