آریا بانو
اردوی کشتی کلاسیک زنان در غیاب سرمربی به پایان رسید
پنجشنبه 29 شهريور 1397 - 11:18:26
آریا بانو - تهران - آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی کلاسیک زنان ایران پیش از اعزام به نخستین تورنمنت بین المللی این رشته در غیاب سرمربی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی کلاسیک زنان ایران فردا (جمعه) عازم لبنان می شود تا برای نخستین بار در یک رویداد بین المللی شرکت کند.
اردوهای ملی پوشان کشتی کلاسیک ایران از سال گذشته آغاز شد و هفتمین دوره این اردوها هم روز سه شنبه 27 شهریور به پایان رسید.
آنا واسلینکو سرمربی تیم ملی کشتی کلاسیک زنان ایران به علت بیماری و همچنین مصدومیت غایب بزرگ این مرحله از اردو بود. مریم منظمی نایب رئیس زنان فدراسیون کشتی در پاسخ به وضعیت سرمربی تیم ملی گفت: واسلینکو در تمام این مدت روی تمرینات نظارت داشت اما به خاطر کسالت و همچنین مصدومیت قدیمی که در کمرش داشته نتوانست در این مرحله از اردو در کنار تیم ملی باشد. با این وجود تمام گزارش ها را از مربیان کادر فنی دریافت می کند و همچنین قول داد خودش را به تورنمنت لبنان برساند تا در اولین اعزام بین المللی دختران، کنار آنها باشد.
معصومه بابایی سرپرست تیم ملی هم درباره وضعیت ملی پوشان پیش از اعزام عنوان کرد: در این مدت اردوهای بسیار خوبی داشتیم و همه ورزشکاران شرایط خوبی دارند. هیجان بچه ها بالاست و به همان اندازه برای کسب بهترین نتیجه مصمم هستند. حضور در این میدان با توجه به اینکه نخستین تجربه دختران ما خواهد بود اهمیت بسیار زیادی دارد.
بابایی با اشاره به اینکه هدف اصلی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها کسب تجربه و محک زدن تیم ملی است گفت: موضوع مهم برای ما مدال نیست. اگرچه امیدوار به کسب مدال هم هستیم اما چیزی که برایمان اهمیت دارد نه مدال بلکه کسب تجربه است. علاوه بر اینکه کادر فنی می خواهد در این میدان کشتی گیرانش را محک بزند.
مسابقات بین المللی کشتی کلاسیک زنان روزهای 31 شهریور و یکم مهر به میزبانی شهر بیروت کشور لبنان برگزار می شود.
ورزشی ** 2024

http://www.banounews.ir/fa/News/91008/اردوی-کشتی-کلاسیک-زنان-در-غیاب-سرمربی-به-پایان-رسید
بستن   چاپ