آریا بانو
جام والیبال کنفدراسیون آسیا
تیم ملی والیبال زنان ایران دوباره استرالیا را شکست داد
جمعه 30 شهريور 1397 - 12:32:07
آریا بانو - تهران - تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (جمعه) در مرحله پلی آف جام کنفدراسیون آسیا برابر استرالیا به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، مرحله پلی آف ششمین دوره از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا امروز جمعه 30 شهریور در حالی آغاز شد که ملی پوشان ایرانی برای دومین بار مقابل استرالیا قرار گرفتند.
این 2 تیم که در مرحله مقدماتی هم با قرارگرفتن در یک گروه به مصاف هم رفته بودند، امروز هم مجددا مقابل یکدیگر قرار گرفتند و یک بار دیگر ایران به پیروزی رسید.
شاگردان اکرم قهرمانی که در مرحله مقدماتی هم این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داده بودند، امروز با نتیجه سه بر یک پیروزی شان را تکرار کردند.
تیم ایران بازی را با ترکیب سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، تهمینه درگذنی، منا آشفته و نگار کیانی (لیبرو) آغاز کرد.
تیم ملی کشورمان در ادامه مسابقات و برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی فردا باید مقابل برنده فیلیپین و کره جنوبی به میدان برود.
صبح امروز هم یک بازی برگزار شد که ویتنام توانست مقابل قزاقستان به برتری برسد. قزاقستان برای کسب عنوان نهمی تلاش خواهد کرد. ویتنام نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی حریف استرالیا شد.
مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا از 25 شهریور در شهر ناخون راچسیما کشور تایلند آغاز شده است و تا یکم مهر ادامه دارد.
تیم ملی والیبال ایران در دوره گذشته این مسابقات در رده ششم قرار گرفت.
ورزشی ** 2024**1440

http://www.banounews.ir/fa/News/91102/تیم-ملی-والیبال-زنان-ایران-دوباره-استرالیا-را-شکست-داد
بستن   چاپ