آریا بانو
جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا؛
پایان کار تیم ملی والیبال زنان ایران با هشتمی آسیا
يکشنبه 1 مهر 1397 - 10:41:45
آریا بانو - تهران - تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین مسابقه خود در جام کنفدراسیون آسیا مقابل استرالیا شکست خورد و هشتم شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ملی پوشان والیبال زنان ایران در آخرین مسابقه از جام کنفدراسیون آسیا برای سومین بار در این رقابت ها مقابل استرالیا قرار گرفتند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در ست نخست با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ادامه کنترل بازی را از دست داد تا ست های دوم، سوم و چهارم با نتایج 26 بر 24، 26 بر 24 و 25 بر 18 به سود استرالیا به پایان برسد.
شاگردان قهرمانی که در مرحله مقدماتی و پلی آف توانسته بودند این تیم را به راحتی از پیش رو بردارند، در این مصاف بالاخره بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کردند.
تیم ملی والیبال زنان ایران علی رغم اینکه مرحله مقدماتی این رقابت ها را با سه برد پیاپی آغاز کرد و به عنوان سرگروه وارد مرحله بعدی مسابقات شد اما نتوانست این روند را حفظ کند. روبرو شدند با تیم های بزرگ آسیا از جمله چین و کره جنوبی از یک طرف و برنامه ریزی کنفدراسیون والیبال آسیا که باعث شکایت مربیان زیادی شده بود، از طرف دیگر، تمام برنامه ها را تغییر داد تا تیم ملی نه تنها در این تورنمنت به نتیجه ای درخوری دست نیابد بلکه نسبت به دوره پیش به نتیجه ضعیف تری برسد.
والیبال زنان ایران در دوره گذشته مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا با هدایت مایدا چیچیچ به رتبه ششمی این مسابقات رسیده بود.
برنامه سایر مسابقات امروز به شرح زیر است:
رتبه پنجمی:
ویتنام – کره جنوبی، ساعت 13:30
رده بندی:
تایلند – چین تایپه، ساعت 16
فینال:
ژاپن – چین، ساعت 18:30
ششمین دوره از مسابقات جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا به میزبانی تایلند امروز یکم مهر با معرفی جدول کامل رده بندی و تیم قهرمان به پایان می رسد.
ورزشی ** 2024

http://www.banounews.ir/fa/News/91261/پایان-کار-تیم-ملی-والیبال-زنان-ایران-با-هشتمی-آسیا
بستن   چاپ