آریا بانو
سرمربی تیم دختران جوان:از برد خوشحالم ولی بازی دوم مهمتر است
دوشنبه 2 مهر 1397 - 15:50:48
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم فوتبال زیر 19 سال دختران ایران گفت: از پیروزی در نخستین بازی تدارکاتی مقابل اردن خوشحالم ولی بازی بعدی مقابل این تیم برای ما مهم تر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کتایون خسرویار امروز (دوشنبه) پس از پیروزی سه بر یک تیم جوانان ایران مقابل اردن اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم رضایت نسبی دارم. بازی خوبی بود، ولی نمی توانم بگویم کاملا از بازیکنان راضی هستم چون می دانم که آنها می توانند بهتر از این هم بازی کنند. با این حال این مسابقه نخستین تجربه بازی در رده ملی خیلی از بازیکنان بود و نباید انتظارات را از آنها بالا برد.
وی درباره استراتژی تیم در زمین بازی گفت: برنامه ما این بود که با حفظ توپ، در 15 تا 25 دقیقه ابتدایی بازی گل نخوریم، اما پس از گل خوردن فقط سه دقیقه به بازیکنان فرصت دادم که جبران کنند که آنها هم به خوبی از عهده این مسئولیت برآمدند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه باشگاه های ایرانی، دروازه بانی برای تیم ملی تربیت نکرده اند و به این دلیل کارمان در خط دفاعی و دروازه بسیار دشوار است.
خسرویار درباره دومین مسابقه دوستانه دو تیم که چهارشنبه برگزار می شود، گفت: خوشحالم که در بازی اول پیروز شدیم، اما بازی بعد مهم تر است چون می خواهیم با استراتژی و ترکیبی جدید به میدان برویم.
وی درباره استقبال کم تماشاگران از این مسابقه گفت: مدام علاقه مندان به فوتبال از حضور در ورزشگاه حرف می زنند، اما حالا که فرصتی خوب برای تماشای بازی فوتبال داشتند به ورزشگاه نیامدند. سکوها خیلی خالی بود و انتظار داریم که در بازی روز چهارشنبه بخش بیشتری از ورزشگاه پر شود.
این مسابقات تدارکاتی در ورزشگاه آرارات تهران برگزار می شود.
ورزشی ** 2024**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/91447/سرمربی-تیم-دختران-جوان-از-برد-خوشحالم-ولی-بازی-دوم-مهمتر-است
بستن   چاپ