آریا بانو
عضو تیم ملی قایقرانی:
کسب مدال طلای مسابقات آسیایی برایم اولویت است
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 11:34:23
آریا بانو - تبریز- عضو تیم ملی کانو قایقرانی ایران با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی 2018 جوانان در ازبکستان گفت: برای کسب مدال طلا تلاش می کنم و امید مدال دارم.

"پرستو مه نمای اقدم" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی جوانان در رشته کانو کانادایی قایقرانی ایران در هفتمین و آخرین مرحله آمادگی خود در دریاچه ورزشگاه آزادی تهران در حال برگزاری است و من نیز در آن حضور دارم.
وی ادامه داد: این اردو با نظم خوبی در حال برگزاری است و اعضای تیم ملی آمادگی خوبی کسب کرده اند و مطمئنم با تلاش مسوولان فدراسیون و دست اندرکاران روزهای خوبی را تجربه خواهیم کرد.
مه نمای اقدم با بیان اینکه 24 مهر به مسابقات آسیایی ازبکستان اعزام خواهیم شد، اضافه کرد: در وضعیت بدنی و فنی خوبی بسر می برم و تداوم و استمرار تمرینات میزان آمادگی برای شرکت در مسابقات را افزایش داده است.
ورزشکار ملی پوش تبریزی گفت: در مسابقات آسیایی جوانان در ازبکستان در رشته های کانوی چهار نفره 500 متر، کانوی 2 نفره 200 و 500 متر پارو خواهم زد.
مه نمای اقدم ادامه داد: اصلی ترین رقیب ما، تیم میزبان یعنی ازبکستان است و تیم های قزاقستان و چین نیز مدعی هستند.
مسابقات قهرمانی آسیایی کانوی قایقرانی 28 مهر ماه جاری در ازبکستان آغاز می شود.
"پرستو مه نمای اقدم"، ورزشکار تبریزی تیم ملی جوانان کانوی قایقرانی ایران متولد 1379 بوده و سال گذشته در مسابقات جهانی "ماراتن چین" مقام هفتم جوانان جهان را کسب کرد.
3093/518

http://www.banounews.ir/fa/News/91680/کسب-مدال-طلای-مسابقات-آسیایی-برایم-اولویت-است
بستن   چاپ