آریا بانو
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال:
امیدوارم میزبانی های بی حاشیه برای فوتبال زنان تکرار شود
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 15:26:53
آریا بانو - تهران - نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم میزبانی های بی حاشیه مثل 2 مسابقه دوستانه تیم های زیر 19 سال ایران و اردن، تکرار شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تیم فوتبال زیر 19 سال زنان ایران در 2 مسابقه تدارکاتی در ورزشگاه آرارات تهران از تیم اردن میزبانی کرد و در هر 2 بازی هم به پیروزی رسید.
لیلا صوفی زاده امروز (چهارشنبه) و پس از برگزاری مسابقه دوم که با برتری چهار بر 2 ایران به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات باعث شد تا عیار تیم ما بهتر و بیشتر مشخص شود. کمتر از 2 هفته دیگر این تیم عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد شد و در این مدت توانستیم به تحلیل بهتری از بازیکنان برسیم.
وی درباره شانس صعود از مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا گفت: گروه بندی در مرحله مقدماتی مسابقات فرصت خوبی به ما داده تا به سرگروهی امیدوار شویم. میانمار رقیب اصلی ماست اما بازیکنان ما با خودباوری می توانند به این هدف دست پیدا کنند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا از این به بعد میزبانی های این چنینی با همین آرامش و بدون حاشیه برگزار می شود؟ گفت: مشکل ما در میزبانی مسابقات زنان، محدودیت باشگاه ها و ورزشگاه هاست چون با توجه به مسائل فرهنگی کشورمان باید در محیط محصور و محفوظی باشیم.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش فراوان توانستیم این 2 مسابقه را بدون حاشیه برگزار کنیم. خبرنگاران و عکاسان نیز به راحتی توانستند وارد ورزشگاه شوند و بدون اینکه مشکلی پیش بیاید، به کارشان بپردازند. امیدواریم در آینده هم شاهد همین میزبانی ها باشیم.
ورزشی ** 2024**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/91712/امیدوارم-میزبانی-های-بی-حاشیه-برای-فوتبال-زنان-تکرار-شود
بستن   چاپ