آریا بانو
بازیکن تیم فوتبال زیر 19 سال زنان:
تماشاگران کم تعداد هم حالمان را خوب کردند
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 15:26:53
آریا بانو - تهران - بازیکن تیم فوتبال زیر 19 سال زنان گفت: با وجود اینکه استقبال کمی از 2 مسابقه مقابل اردن شد ولی همین تعداد اندک تماشاگر هم حال ما را خوب کردند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال زیر 19 سال ایران روزهای دوشنبه (2 مهر) و چهارشنبه (امروز) در 2 بازی تدارکاتی میزبان اردن بود اما تماشاگران بسیار کمی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آرارات رفتند.
گلنوش خسروی پس از برگزاری مسابقه دوم که با برتری چهار بر 2 ایران به پایان رسید و خود او هم 2 گل به ثمر رساند، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز آنقدر که باید، پیشرفت نکرده ایم اما نسبت به 6 ماه گذشته سطح بسیار بالاتری داریم. همه تلاش ما این است که بتوانیم توقعات کادر فنی را در زمین برآورده و مهمتر از آن در مسابقات قهرمانی آسیا، فوتبال زنان ایران را سربلند کنیم.
خسروی درباره تاثیر برگزاری مسابقات تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: من و همه بازیکنان از صمیم قلب خوشحالیم چون برای نخستین بار است که در کشور خودمان میزبان می شویم و این خیلی در روحیه ما تاثیر دارد. مادر من وقتی فهمید در تهران بازی داریم، خیلی خوشحال شد و دوست داشت بازی را از نزدیک ببیند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور همین تعداد تماشاگر هم تاثیر بسیار زیادی در شور و انرژی ما در زمین داشت ولی دوست داریم کمی از تلاشی که برای حضور تماشاگران زن در ورزشگاه های مردان می شود، در بازی خودمان هم ببینیم. می دانیم که سطح ما با فوتبال مردان متفاوت است اما خیلی زحمت می کشیم و دوست داریم مردم کشورمان از ما حمایت کنند.
ورزشی ** 2024**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/91713/تماشاگران-کم-تعداد-هم-حالمان-را-خوب-کردند
بستن   چاپ