آریا بانو
محسن مسلمان از ذوب آهن اخراج شد
يکشنبه 8 مهر 1397 - 02:12:26
آریا بانو - بازیکن ذوب آهن اخراج شد.

سرویس اخبار - محسن مسلمان به دلیل انجام رفتار هایی عجیب و بر هم زدن نظم تمرین ذوب آهن بعد از جای نگرفتن در ترکیب از این تیم اخراج شد و مدیران ذوب‌آهن عذر این هافبک بازیساز را خواسته اند.
راه رفتن در تمرین، ضربه زدن به زیر توپ و رفتن به رختکن، آن هم در شرایطی که تیم مشغول تمرین بود. باشگاه ذوب‌آهن، همه این اتفاق‌ها را وقتی به عملکرد نه چندان مناسب مسلمان در بازی‌ها اضافه کرده، تصمیم به اخراج او گرفته. هافبک 27 ساله‌ای که انگار قرار نیست در هیچ باشگاهی بی‌حاشیه بازی کند و فقط روی فوتبال متمرکز باشد.
مسلمان که ابتدای فصل پیشنهادی یک میلیارد و 200 میلیونی از سپاهان دریافت کرده بود، ذوب‌آهن را به دلیل دریافت 400 میلیون بیشتر انتخاب کرد و البته حدود نیمی از پول قرارداد خود را در چند فقره چک دریافت کرد. او حالا و با تصمیم جدید باشگاه، باید با ذوب‌آهن تسویه کند، تا نیم فصل بیرون بماند و سپس فوتبال خود را در تیم جدیدی دنبال کند.
مسلمان که پیشتر، سعید آذری را به عنوان حامی در ذوب‌آهن داشت، حالا حمایت او را هم پشت خود نمی‌بیند. مدیرعامل ذوب‌آهن هم انگار از رفتار مسلمان خسته شده و دیگر قصد وساطت برای ادامه حضور او در اصفهان را ندارد.
ذوب‌آهن تیمی بود که مسلمان را به فوتبال ایران معرفی کرد اما حالا همین باشگاه، فسخ قرارداد را پیش روی این هافبک بازیساز قرار داده است. اتفاقی که یکی از مهم‌ترین سوژه‌های فوتبال ایران در روزهای آینده خواهد بود.
منبع: دانشجو
میلاد براهیمی

http://www.banounews.ir/fa/News/92011/محسن-مسلمان-از-ذوب-آهن-اخراج-شد
بستن   چاپ