آریا بانو
کمک 70 میلیارد تومانی خیرین به دانش‌آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها
يکشنبه 15 مهر 1397 - 13:25:58
آریا بانو - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از جمع‌آوری 70 میلیارد تومان از طریق خیرین و نیکوکاران برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار قضایی تسنیم، علیرضا عسگریان در برنامه تلویزیونی روی خط خبر که از شبکه خبر سیما پخش شد، با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار شد که مرحله نخست از تیر امسال آغاز و تا 16 شهریور ادامه داشت.
این مقام مسئول در کمیته امداد امام خمینی (ره)، با بیان اینکه 50 درصد کمک‌های این جشن در مرحله نخست و با همکاری صنوف مختلف تامین شده، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس برگزار شد که بیشتر کمک‌های این مرحله به صورت نقدی بود.
عسگریان به کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها، جمعاً 120 میلیارد تومان به دانش‌آموزان کمک شد که از این مبلغ، حدود 80 میلیارد کمک‌های مردمی و 40 میلیارد نیز منابع دولتی بود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)، به حمایت این نهاد از 310 هزار دانش‌آموز نیازمند اشاره کرد و افزود: این دانش‌آموزان شامل دانش‌آموزان ایتام و خانواده‌های محسنین هستند که به این افراد دانش آموزان نیازمندی که توسط مدارس شناسایی می‌شوند هم اضافه می‌شود.
وی با اشاره به کمک 70 میلیارد تومانی در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند، تاکید کرد: کمیته امداد بر روی بسته‌های کمکی به دانش‌آموزان متمرکز است اما امسال برخی استان‌ها شماره حسابی ارائه داده‌اند و در کنار‌ آن فروشگاه‌هایی در نظر گرفته شده تا خانواده‌ها بتوانند با دریافت بن‌ مایحتاج خود را تامین کنند.
انتهای پیام/

http://www.banounews.ir/fa/News/92884/کمک-70-میلیارد-تومانی-خیرین-به-دانش‌آموزان-نیازمند-در-جشن-عاطفه‌ها
بستن   چاپ