آریا بانو
پاراآسیایی 2018؛
ملی پوش تنیس روی میز: از مدالم راضی نیستم
دوشنبه 16 مهر 1397 - 11:33:51
آریا بانو - جاکارتا - ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: در نیمه نهایی بازی های پاراآسیایی عملکرد خوبی نداشتم و از کسب مدال برنز راضی نیستم.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا، «حسن جانفشان» پس از کسب مدال برنز تنیس روی میز بازی های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: خودم را کاملا برای این مسابقات آماده کرده بودم اما نمی دانم امروز چه شد. نمی دانم اسمش را چه بگذارم اما انگار اصلا در مسابقه نبودم.
وی ادامه داد: تحت هیچ شرایطی نتوانستم قدرت واقعی خود را در مسابقه انجام بدهم. در گیم سوم به خودم آمدم که دیر شده بود. خودم را گم کرده بودم و دیر پیدا کردم و به حریفم نباختم. هیچوقت اینطور بد بازی نکرده بودم.
جانفشان تصریح کرد: اصلا از برنزم راضی نیستم. نمی دانم چه جوابی بدهم. واقعا این اتفاق عذابم می دهد.
دارنده مدال برنز پاراآسیایی ٢٠١٨ همچنین گفت: خدا را شکر هرجا رفتم دست پر برگشتم اما این دفعه حقم این نبود. دنبال بهانه نیستم و خودم مقصر هستم. بدترین بازی عمرم بود.
او در پایان گفت: در رقابت های دوبل هم شانس مدال داریم اما کارمان سخت است. کلاس ها ادغام شده و باید خیلی تلاش کنیم.
**برناکی: شرمنده شدم که طلا نگرفتم
«زهرا برناکی» نیز درباره کسب مدال برنز رشته پرش طول بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم موفق به کسب مدال برنز شدم، مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنم اما شرمنده شدم که طلا نگرفتم؛ قول می دهم در آینده طلا بگیرم.
وی ادامه داد: برای کسب مدال طلا آمده بودم اما شرایط مسابقات طوری شد که نتوانستم حتی رکورد خودم را بزنم و با اختلاف 17 سانتیمتر سوم شدم. اگر رکورد خودم را که 6 ماه پیش زدم تکرار می کردم مدال بهتری می گرفتم.
سومین دوره بازیهای پارآسیایی 2018 از 14 تا 21 مهر با حضور 2 هزار و 880 ورزشکار از 41 کشور در 18رشته ورزشی برگزار می شود.
کاروان اعزامی ایران با 209 ورزشکار و در 13 رشته ورزشی در این دوره از رقابت ها حضور دارد.
ورزشی**2052**1067**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/92998/ملی-پوش-تنیس-روی-میز--از-مدالم-راضی-نیستم
بستن   چاپ