آریا بانو
احتمال ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد قوت گرفت/فتحی به دنبال همکاری دوباره با بازیگران
چهارشنبه 18 مهر 1397 - 19:13:50
آریا بانو -
در حالی که بسیاری از بازیگران سریال شهرزاد در گفتگو‌های متفاوت از احتمال بسیار کم ساخت سریال شهرزاد 4 خبر می‌دانند، اما انگار کارگردان اثر حسن فتحی نظر دیگری دارد.
به گزارش میزان، در حالی که بسیاری از بازیگران سریال شهرزاد در گفت‌وگوهای متفاوت از احتمال بسیار کم ساخت سریال شهرزاد 4 خبر می دانند اما انگار کارگردان اثر، حسن فتحی نظر دیگری دارد.
امیدوارم شهرزاد 4 ساخته نشود چون من در فصل سوم کشته شدم
مجید سعیدی بازیگر فصل سوم سریال شهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره احتمال ساخت فصل چهارم این مجموعه گفت: فکر نمی کنم شهرزاد 4 ساخته شود. شهرزاد 4 ساخته نمی شود مگر اینکه بخواهند قصه را بدون شهاب حسینی ادامه دهند.
وی در همین راستا افزود: به عنوان مثال شاید در شهرزاد 4 شاهد بزرگ شدن شخصیت سالار باشیم که شبیه پدرش قباد است. اگر قرار بر ساخت شهرزاد چهار باشد می تواند به زندگی بچه قباد بپردازد. البته امیدوارم شهرزاد 4 ساخته نشود چون من در فصل سوم کشته شدم و دیگر در فصل بعد نخواهم بود.

ساخت شهرزاد 4 امکان‌پذیر است، اما هنوز صحبتی نشده است
پرویز فلاحی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره احتمال ساخت شهرزاد چهار گفت: هنوز صحبتی در مورد ساخت شهرزاد 4 نشده است. ساخت شهرزاد 4 با توجه به کلیت اثر امکان پذیر است.
وی ادامه داد: البته این داستان به اتمام رسیده و اگر قرار بر شهرزاد 4 باشد می توان از دیدن شخصیت های باقی مانده به جریان نگاه کرد. به عنوان مثال اینکه چه بر سر شهرزاد می آید اتفاقی است که می توان شهرزاد را در این باره ادامه داد.

از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد 4 ساخته شود
رامین ناصرنصیر درباره احتمال ساخت پروژه شهرزاد 4 برای فصل پاییز گفت: فعلاً که درگیر این نمایش هستم و هنوز پیشنهادی را قطعی نکرده ام. در حال بررسی چند اثر هستم که بعد از تئاتر آنها را قطعی خواهم کرد. درباره شهرزاد 4 هم در رسانه ها صحبت هایی وجود دارد اما از همان ابتدا هم هیچوقت قرار نبود شهرزاد 4 ساخته شود.

همچنان علاقمند به ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد هستم
در میان اخبار ضد و نقیض در خصوص شهرزاد چهار حسن فتحی کارگردان این مجموعه نظر دیگری نسبت به ساخت شهرزاد 4 دارد. وی در اینستاگرام خود نوشت: برغم مدعیانی که منع عشق می‌کنند، همچنان علاقمند به ساخت فصل چهارم سریال شهرزاد هستم؛ و امید آن دارم که امکان تحقق این امر در آتیه نزدیک فراهم شود. در پناه خدا شاد و سلامت باشید.
حسن فتحی پیش از این در مصاحبه‌اش با شرق اعلام کرده بود که 12 قسمت از فصل چهارم آماده است. اما ساخت فصل چهارم این سریال تنها به او بستگی ندارد و بقیه عوامل نیز باید با او همراه شوند.

http://www.banounews.ir/fa/News/93383/احتمال-ساخت-فصل-چهارم-سریال-شهرزاد-قوت-گرفت-فتحی-به-دنبال-همکاری-دوباره-با-بازیگران
بستن   چاپ