آریا بانو
قانون جذب مردان؛ استفاده از قانون جذب برای جذب مردان
دوشنبه 23 مهر 1397 - 1:08:12 AM
آریا بانو - قانون جذب مردان به شما کمک می‌کند از طریق قدرت قانون جذب نظر مردی را که می‌خواهید جلب کنید. برای رسیدن به این هدف ابتدا باید با خود قانون جذب آشنا شوید و سپس یاد بگیرید که چطور از آن برای جذب یک مرد استفاده کنید.


سرویس روانشناسی – چه چیز‌هایی باعث جذب کردن یک مرد می‌شود؟ چطور است که برخی زنان این کار را مثل آب خوردن انجام می‌دهند؟ آیا می‌توان از قانون جذب برای این هدف استفاده کرد؟ چرا که نه! پس بیایید اول با کارکرد قانون جذب آشنا شویم و بعد آن را به قانون جذب مردان تبدیلش کنیم.
قانون جذب چیست؟
خلاصه‌ترین تعریف از قانون جذب این است که هر چیزی مشابهش را جذب می‌کند. به عبارتی دیگر، در زندگی شما هر تبادل انرژی یا احساسی که با کائنات و دنیای پیرامون خودتان داشته باشید همان احساس و انرژی به شما برمی‌گردد. قانون جذب می‌گوید اگر نیروی مثبت ببخشید نیروی مثبت هم دریافت می‌کنید، اگر هم نیروی منفی بدهید همان را دریافت می‌کنید.
حال این نیروی مثبت یا منفی را چگونه تبادل می‌کنید؟ با افکار و احساسات‌تان. شما هرلحظه دارای افکار مثبت یا منفی هستید و افکارتان چه مثبت باشند چه منفی تعیین می‌کنند که در زندگی چه دریافت خواهید کرد. تمام افراد، اوضاع و شرایط، و اتفاقاتی که لحظه‌لحظه‌ی زندگی‌تان را می‌سازند از طریق افکار و احساساتی که از خود بروز می‌دهید، جذبتان می‌شوند. به عبارت دیگر اتفاقات زندگی بی دلیل و بی‌ مقدمه برایتان پیش نمی‌آید؛ شما در زندگی بر اساس آنچه داده‌اید، دریافت می‌کنید.
بیشتر بخوانید: قانون جذب برای ازدواج موفق و داشتن رابطه عاشقانه
قانون جذب مردان
حال به کارایی قانون جذب در مورد جذب مردان بپردازیم. قبل از هر چیز یک نکته را باید تذکر داد. قانون جذب به این معنی نیست که شما فقط به فکر کردن بپردازید و بعد مرد مورد نظرتان جذب شما شود. فکری که به عمل منجر نشود چه فایده‌ای دارد؟
قانون جذب به این معنی است که شما وقتی به جذب کردن یک مرد فکر می‌کنید ناخودآگاه اعمال شما هم به گونه‌ای تنظیم می‌شود که او را جذب کنید. چگونه اعمال شما تنظیم می‌شود؟ از طریق ضمیر ناخودآگاه شما. کارکرد قانون جذب از طریق ضمیر ناخودآگاه است. یعنی شما با قانون جذب ناخودآگاه‌تان را به گونه‌ای تربیت می‌کنید که مردان را جذب کند. چگونه؟ توصیه‌های زیر در کنار اصلاح احساسات و سبک تربیت ضمیر ناخودآگاهتان به شما کمک می‌کند:
1- افزایش اعتماد به نفس
هیچ چیز برای یک مرد به اندازه زنی با اعتماد به نفس جذاب نیست! می‌پرسید چرا؟ چون اعتماد به نفس، یکی از احساس‌هایی است که خیلی از اعمال شما را تنظیم می‌کند. از نحوه غذا خوردنتان بگیرید تا لباس پوشیدن‌تان، نشستن‌تان، حرف‌زدن‌تان و ابراز احساس‌تان؛ بنابراین اولین پیشنهاد ما به شما این است که به دنبال راهکار‌های تقویت اعتماد به نفس باشید و نقاط قوت شخصیتی‌تان را پیدا کنید. سپس برای شروع روی همان نقاط قوت کار کرده و همان‌ها را برجسته کنید تا به این باور برسید که شما قدرت جلب توجه یک مرد را دارید.

2- کسب ارزش
از نظر شما چه چیز‌هایی یک زن را با ارزش می‌کند؟ دقت کنید این سوال در مورد ارزش‌های انسانی است نه چیز دیگر! مردان به دنبال چیز‌هایی نیستند که ساده به دست بیایند. یک زن با احساسات و عواطف انسانی و کسب خصوصیاتی که در زمانه ما یک ارزش محسوب می‌شود گوهری است کمیاب و قیمتی. پس به جای پنهان شدن پشت رفتار‌های تصنعی، خودِ با ارزش‌تان را رو کنید و بدرخشید.
بیشتر بخوانید: قانون پنجم روابط موفق - همیشه خودت باش
3- خوش لباسی و خوش بویی

خوش لباسی نیز از دیگر عواملی است که تحت تاثیر ضمیر ناخودآگاه شما تغییر می‌کند. فقط باید حواستان باشد خیلی دنبال جذب مرد مورد نظرتان از نظر جنسی نباشید، چون این آسان‌ترین راه است! خوش لباسی یعنی انتخاب پوششی که به شما احساس راحتی و قدرت بدهد و در عین حال تمام آنچه که شما دارید را عرضه نکند تا بتوانید همچنان جذاب و رازآلود به نظر برسید. خوش بویی هم از دیگر عوامل موثر در جذب مردان است. فقط توجه کنید عطری که انتخاب می‌کنید بوی تند و زننده نداشته باشد. مطالعات نیز ثابت کرده که رایحه‌های تند علیرغم جذابیت اشخاص را عصبی‌ می‌کند.
بیشتر بخوانید: قانون هجدهم روابط موفق - مانند کالای جنسی رفتار نکنید
4- بهترین خودتان
هرگز خودتان را کسی مقایسه نکنید. اول به خودتان و ارزش‌هایتان فکر کنید، سپس سعی کنید همان خصوصیات و ارزش‌ها را تقویت کنید تا بتوانید بهترین خودتان باشید. نه تنها مرد‌ها که همه انسان‌ها از در جا زدن بیزار هستند. هیچ انسانی تمایل ندارد با کسی که تمایلی به پیشرفت نداشته و نمی‌تواند متناسب با زمانه پیش برود، وقتش را تلف کند.

5- هنر گوش کردن
این خیلی مهم است که با دقت به آنچه که مرد موردنظرتان می‌گوید گوش کنید: حرفش را قطع نکنید، اگر مشغول کاری هستید آن کار را کنار بگذارید، اگر از شما سوالی پرسید چند ثانیه مکث کنید و جواب بدهید تا نشان بدهید برای جواب دادن فکر کرده‌اید، سپس در مورد سخنانش از او سوال بپرسید. توجه داشته باشید که برای سوال پرسیدن باید مفهوم دقیق حرف‌های او را متوجه شده باشید! وگرنه پرسیدن سوالات احمقانه بر عکس عمل کرده و حالت دافعه برای مرد مورد نظرتان ایجاد می‌کند.
بیشتر بخوانید: قانون پانزدهم روابط موفق - ابراز عقیده و اظهار نظر کنید
سخن آخر
جذب مردان خیلی ساده‌تر از جذب زنان است، چون مردان آن پیچیدگی ذاتی زنان را ندارند و می‌دانند از یک رابطه یا یک زن چه می‌خواهند (اگرچه همین را هم شما تعیین می‌کنید!). اما به شرط اینکه این مرد خودش هم بخواهد جذب شود. شما به هیچ عنوان نباید وقت‌تان را پای مواردی که ارزش شما را نمی‌دانند تلف کنید. هزاران فرصت بی‌نظیر پیش روی شماست. همین طرز فکر هم البته به اعتماد به نفس شما برمی‌گردد. چیزی که باید بیش از هر نکته دیگری برایش وقت صرف کنید و رویش کار کنید.
امیدواریم که این توصیه‌ها به کار شما آمده باشد. نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات سایت ستاره با ما در میان بگذارید.
پریسا رودحله

http://www.banounews.ir/fa/News/94800/قانون-جذب-مردان؛-استفاده-از-قانون-جذب-برای-جذب-مردان
بستن   چاپ