آریا بانو
نادر مشایخی: به موسیقی کلاسیک کمتر توجه می‌شود
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 10:14:52
آریا بانو - نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر می‌گوید بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند و بخشی را به معرفی این هنر و پخش آثار موسیقایی اختصاص دهد.


سرویس موسیقی هنرآنلاین: نادر مشایخی آهنگساز و رهبر ارکستر به خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، گفت: متأسفانه به موسیقی کلاسیک کمتر توجه می‌شود و این موضوع سبب شده است این نوع موسیقی که بسیار پربار است، کمتر دیده شود.
مشایخی ادامه داد: در هر حوزه‌ای نیاز به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است و بهترین کار این است که صداوسیما به موسیقی توجه کند و بخشی را به معرفی این هنر و پخش آثار موسیقایی اختصاص دهد.
این رهبر ارکستر افزود: درست این است که همیشه مردم موسیقی را گوش کنند و سپس انتخاب کنند. خیلی‌ها فقط یک نوع موسیقی را می‌شناسند و وظیفه مسئولین این است که انواع موسیقی را به گوش مردم برسانند. خوشبختانه ما خیلی هنرمندان فعال داریم که باید از حضور آن‌ها استفاده شود.
مشایخی در پایان گفت: در همه جای دنیا موسیقی نیاز به معرفی ندارد ولی ما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم و در تلاش هستیم که موسیقی را فراگیر کنیم. تا زمانی که خودمان تلاش نکنیم نمی‌توانیم به مقصد برسیم.

http://www.banounews.ir/fa/News/95055/نادر-مشایخی--به-موسیقی-کلاسیک-کمتر-توجه-می‌شود
بستن   چاپ