آریا بانو
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان:
کاهش سهمیه المپیک کار ما را سخت می کند
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 11:13:34
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: کاهش سهمیه آسیا برای حضور در بازی های المپیک آینده کار تنیس روی میز ایران را بسیار دشوار خواهد کرد.

فاطمه کیوانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص آخرین شرایط تیم ملی تنیس روی میز بانوان اظهار داشت: در حال حاضر ملی پوشان را برای حضور در تور البرز آماده می کنیم و تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم.
وی ادامه داد: به دلیل تعمیرات خوابگاه بانوان اردو خود را با تاخیر آغاز کردیم اما سعی خواهیم کرد خیلی سریع ورزشکاران را به آمادگی مورد نظر برسانیم.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با اشاره به بهبود شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: امسال برای اولین بار لیگ برتر بانوان با حضور 10 تیم برگزار می شود و قطعا این اتفاق به رشد تنیس روی میز ایران کمک زیادی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات فعلی ما شرایط بسیار دشواری است که برای حضور در بازیهای المپیک آینده در نظر گرفته شده است. در گذشته صعود به المپیک آسان تر بود اما از این پس آسیا تنها 6 سهمیه در این مسابقات خواهد داشت.
کیوانی اظهار داشت: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در فدراسیون تنیس روی میز رقم خورده پرورش بازیکنان بسیار توانمند در رده سنی پایه است که در سال های آینده بسیار بیشتر از آنها خواهیم شنید.
وی در خصوص حضور در تورهای بین المللی نیز گفت: فدراسیون برنامه ریزی بسیار خوبی در این رابطه داشته و قطعا تورهای مناسبی مد نظر قرار گرفته که بهترین نفرات راهی آن خواهند شد.
سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران یادآور شد: تنها خواسته من برگزاری اردوهای شبانه روزی است و امیدوارم با تدابیر فدراسیون این اتفاق رخ دهد.
ورزشی **9118**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/95161/کاهش-سهمیه-المپیک-کار-ما-را-سخت-می-کند
بستن   چاپ