آریا بانو
طاهری از خرید جدید باشگاه استقلال در خط حمله رونمایی کرد
شنبه 28 مهر 1397 - 09:36:02
آریا بانو - مربی تیم فوتبال استقلال به این نکته اذعان کرد که تیمش در 10 دقیقه ابتدایی دیدار مقابل سایپا غافلگیر شده، اما بازگشت خوبی به بازی داشته است.

سرویس اخبار - بیژن طاهری، مربی تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2 بر یک این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود، آن هم در این زمین ناهموار. البته این ناهمواری برای هر دو تیم بود. ما در 10 دقیقه اول غافلگیر شدیم و گل خوردیم، اما بعد از آن به بازی برگشتیم و پیروز شدیم. ما این پیروزی را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنیم.
وی در ادامه افزود: بعد از اینکه گل خوردیم، خوب به بازی برگشتیم و توانستیم پیروز شویم. مهم بحث فوتبالی است و اینکه بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند. بار دیگر این برد را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنم.
مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه شفر چگونه با وجود محرومیت دستورات فنی را به نیمکت انتقال می‌داده است،‌ گفت: شفر بین دو نیمه صحبت کرد که چه دقایقی تعویض انجام شود. از کنار نیمکت هم صحبت‌های او به من انتقال داده می‌شد تا چه کاری را انجام دهیم و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کنیم.
طاهری درباره فرصت‌هایی متعددی که بازیکنان این تیم از دست دادند،‌ گفت: بازیکنان ما جوان هستند. اللهیار صیادمنش خیلی جوان است و هر روز بعد از تمرین 45 دقیقه با او روی همین مسائل کار می‌کنیم. مطمئن باشید استقلال در آینده صاحب یک مهاجم ششدانگ خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که چقدر با سیدحسین حسینی برای بازگشت به ترکیب اصلی صحبت کرده‌اند، تصریح کرد:‌ شفر و حسینی جلساتی با هم داشتند. او بازیکنی حرفه‌ای و بسیار خوب است و توانست به لحاظ روحی روانی به شرایط مطلوب خود برگردد. شفر هم ترجیح داد در این دیدار حسینی در ترکیب باشد.
مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه عنوان کرد: امیدوارم در آینده هفته به هفته بهتر شویم. از بازیکنان باتجربه هم تشکر می‌کنم که به بازیکنان جوان روحیه می‌دهند. نقش اصلی را در درخشش بازیکنان جوان،‌ باتجربه‌ها دارند. امیدوارم با ادامه این روند استقلال هفته به هفته بهتر شود.
طاهری درباره مصدومان تیم استقلال نیز یادآور شد: فرشید اسماعیلی فعلاً فیزیوتراپی می‌کند، خسرو حیدری هم مصدوم است و باید ببینم فردا به تمرین می‌آید یا خیر. روزبه چشمی نیز مصدومیت دارد. همچنین از الهیار صیادمنش هم قرار است MRI گرفته شود، چون در بازی امروز ضربه بدی خورد. امیدوارم اتفاق بدی برای این بازیکن نیفتد.
وی در خصوص آمادگی سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی گفت: هر دو دروازه‌بان ما شرایط خوبی دارند و شفر تشخیص می‌دهد کدام یک بازی کنند. هر کدام هم تا امروز در ترکیب بوده‌اند، بهترین نمایش را از خود نشان داده‌اند.
منبع: ورزش 11
میلاد براهیمی

http://www.banounews.ir/fa/News/96243/طاهری-از-خرید-جدید-باشگاه-استقلال-در-خط-حمله-رونمایی-کرد
بستن   چاپ