آریا بانو
جدیدترین مدل‌های نیم بوت مردانه
شنبه 28 مهر 1397 - 09:36:44
آریا بانو - نیم بوت مردانه خود را از میان برندهای معتبری مانند کاترپیلار، چلسی و تیمبرلند تهیه کنید. این برند‌ها تمامی فاکتور‌های لازم برای یک نیم بوت خوب را رعایت کرده‌اند و مناسب‌ترین گزینه‌ها از نظر زیبایی و دوام هستند.


سرویس مد و پوشاک – "شما همان چیزی هستید که می‌پوشید. " انتخاب کفش مناسب، یکی از مهمترین آیتم‌های مردانه محسوب می‌شود. زمانی که یک جفت نیم بوت مردانه انتخاب می‌کنید، آن‌ها باید علاوه بر زیبایی، راحت، با دوام و به لحاظ سایز کاملا مناسب پای شما باشند. در ادامه به چند نکته کلی برای ست کردن انواع نیم بوت مردانه اشاره خواهیم کرد.
نکته‌های کلی برای انتخاب و ست کردن انواع نیم بوت مردانه
برای یک استایل روزمره، به سراغ نیم بوت‌های راحت، مانند نمونه‌های معروف به نیم بوت کار (work boots) بروید و آن را با یک شلوار جین و تی شرت ست کنید. نیم بوت استایل اسمارت یا هوشمندانه خود را از میان نیم بوت‌های چلسی (Chelsea boots) انتخاب کنید و با یک شلوار چسبان، پیراهن مردانه و پالتو بلند استایل خود را ارتقا دهید. برای استایل‌های اسپرت به سراغ بوت‌های سربازی (combat boots) و موتور سواری (Biker Boots) بروید و آن‌ها را با شلوار‌های جین تیره و کت چرم ست کنید. اطمینان حاصل کنید که نیم بوت مردانه خود را به خوبی تمیز و نگهداری می‌کنید.
زیباترین نمونه‌های نیم بوت مردانه

















سبک مورد علاقه شما برای نیم بوت مردانه کدام است؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش "ارسال نظر" با ما به اشتراک بگذارید.
مرضیه گرجی

http://www.banounews.ir/fa/News/96257/جدیدترین-مدل‌های-نیم-بوت-مردانه
بستن   چاپ