آریا بانو
اسامی بازیکنان تیم فوتبال دختران اعزامی به میانمار اعلام شد
شنبه 28 مهر 1397 - 13:29:17
آریا بانو - تهران - «کتایون خسرویار» سرمربی تیم فوتبال بانوان جوان ایران برای رقابتهای مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا اسامی 23بازیکن نهایی را اعلام کرد تا در کشور میانمار به مصاف حریفان بروند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، رقابتهای مقدماتی فوتبال بانوان جوانان آسیا با حضور 25 تیم از 20 تا 28 اکتبر (28 مهرتا 6 آبان) برگزارمی شود و تیم اعزامی ایران در گروه F با تیم‌های میانمار و لائوس هم گروه است.
اسامی بازیکنان اعزامی به این شرح است:
ژاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، سیده هانیه خداپرستی، فاطمه امیری و فاطمه قاسمی از استان فارس، فاطمه شبان، مرضیه فیضی، گلنوش خسروی و زهرا غریب زاده از اصفهان، ثنا صادقی از کرمانشاه، سمیرا محمدپور و فاطمه مخدومی از کردستان، شیوا سلمان پور و زهرا خدابخشی از مازندران، رقیه جلال نسب از خوزستان، فاطمه محمدی و هلیا پیلتن از خراسان رضوی، مارال ترکمان و مریم محمدی از البرز، مهدیه محمودی نیا و زهرا علیزاده از کهگیلویه و بویر احمد، ویدا رعیت پرور، کیمیا رعیت پرور و ملیکا محمدی تهران.
تیم ایران پس از برگزاری اردوهای مختلف و انجام دیدارهای تدارکاتی داخلی و خارجی فردا - یکشنبه تهران را به مقصد میانمار ترک می کند.
تیم فوتبال زنان ایران پس از کناره گیری فلسطین از این رقابت ها به ترتیب روزهای 2 و 6 آبان ماه به مصاف لائوس و میانمار می رود.
تیم های اول هر گروه به همراه دو تیم از بهترین تیم های دوم هر گروه به مرحله نهایی این رقابت ها راه پیدا می کنند تا مرحله نهایی این مسابقات با حضور 8 تیم برگزار شود.
ورزشی**9029**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/96292/اسامی-بازیکنان-تیم-فوتبال-دختران-اعزامی-به-میانمار-اعلام-شد
بستن   چاپ