آریا بانو
گلبال مردان ایران در رده پنجم جهان قرار گرفت
شنبه 28 مهر 1397 - 17:20:17
آریا بانو - تهران- تیم ملی گلبال ایران در جدیدترین رده بندی گلبال مردان جهان، پس از تیم های لیتوانی، آلمان، برزیل و بلژیک در رده پنجم جهان ایستاده است که نسبت به گذشته 2 پله سقوط را نشان می دهد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینا، تیم گلبال ایران در حالی در رده پنجم ایستاده که در رده بندی آسیایی هم اکنون و بدون محاسبه عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا رده نخست جدول قاره کهن را در اختیار دارد. پس از ایران، چین (ششم)، ژاپن (یازدهم)، کره جنوبی (هجدهم) و قطر (بیست و دوم) جدول قرار دارند.
تیم گلبال زنان ایران در حالی در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی این رشته در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفته که کسب عنوان سومی این تیم در بازی های پاراآسیایی 2018 در نظر گرفته نشده است.
براساس رده بندی اعلام شده، در حالی که گلبال زنان ایران رده چهارم آسیا را دارد که تیم های چین و ژاپن هریک به ترتیب در رده دوم و پنجم آسیا ایستاده اند.
گلبال زنان ایران از نظر جهانی نیز در جایگاه بیستم ایستاده و تیم های ترکیه، چین و برزیل نیز به ترتیب رده اول تا سوم جهان را به خود اختصاص داده اند.
تیم های گلبال مردان و زنان ایران در سومین دوره بازی های پاراآسیایی که از 14 تا 21 مهرماه به میزبانی جاکارتا برگزار شد به ترتیب عنوان اول وسوم این رویداد مهم ورزشی را به دست آوردند.
ورزشی **1828**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/96335/گلبال-مردان-ایران-در-رده-پنجم-جهان-قرار-گرفت
بستن   چاپ