آریا بانو
رییس کمیته اسلالوم: هدف نهایی قایقرانان قهرمانی آسیا است
يکشنبه 29 مهر 1397 - 15:57:57
آریا بانو - تهران – ایرنا – رییس کمیته اسلالوم بانوان فدراسیون قایقرانی با اشاره به میزبانی ایران در مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات رقیبان قدرتمندی از آسیا حضور خواهند داشت، اما هدف نهایی ما کسب بهترین عنوان است.

«کتایون اشرف» روز یکشنبه در زمینه آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم های ایران برای این دوره از مسابقات اظهار داشت: اردویی که از امروز برای آماده سازی نهایی ورزشکاران زن و مرد در رودخانه کرج در دستور کار قرار گرفته متصل به مسابقات است و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم های زیر 23 مردان و زنان ایران به شمار می رود. همچنین در خلال اردو و با ورود تیم های خارجی، ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران برخی از تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، تمرینات مشترکی برگزار خواهند کرد.
سرمربی بانوان در این دوره از مسابقات با اشاره به سطح آمادگی ورزشکارن ایرانی گفت: از سه ماه گذاشته اردوهای فشرده ای در دستور کار فدراسیون قایقرانی قرار گرفته و ورزشکاران ایرانی در سطح بالایی از آمادگی هستند. امیدوارم در این دوره بتوانیم با این آمادگی و بهره گیری از امتیاز میزبانی بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
رییس کمیته اسلالوم فدراسیون قایقرانی در ادامه تصریح کرد: ورزشکاران و اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را برای حضور مقتدرانه در این دوره از بازی ها انجام خواهند داد، اما نباید فراموش کنیم برای رسیدن به موفقیت رقیبانی مانند قزاقستان، چین تایپه و تایلند داریم که در سطح آسیا در قایقرانی صاحب عنوان هستند.
وی در پایان با اشاره به اینکه افزون بر تیم های آسیایی، تیم ترکیه به عنوان یک تیم اروپایی و مهمان در این دوره از رقابت ها حاضر خواهد شد، گفت: از امروز به تدریج تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات به ایران خواهند آمد و تا نهم آبان ماه تمرینات خود را در رودخانه کرج برگزار می کنند.
دور جدید تمرینات تیم ملی اسلالوم زیر 23 سال و جوانان در بخش بانوان و آقایان از امروز (28 مهرماه) در رودخانه کرج آغاز شد و تا 14 آبان ماه ادامه خواهد داشت. کتایون اشرف سرمربی بانوان، اسفندیار شیرمحمدی سرمربی مردان و سمیه فلاح عسگری مربی و سرپرست بانوان در این اردو هستند.
یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری، نیروانا اسدبیگی، فائزه روناسی، ستاره همایون فرد، دنیا محمدی، محدثه حسن پور، نگار صادقی، ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الهقلی اعضای تیم زیر 23 سال بانوان ایران و امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا، دانیال خسروی، ماهان ادریسی، مرصاد واحدی، محمدمهدی در بخش آقایان قایقرانان حاضر در اردو هستند.
مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا از 9 تا 12 آبان ماه به میزبانی رودخانه کرج برگزار خواهد شد. تیم های ملی اسلالوم کشورمان نیز مهیای حضور در این رقابت ها می شوند.
ورزشی ** 2052**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/96639/رییس-کمیته-اسلالوم--هدف-نهایی-قایقرانان-قهرمانی-آسیا-است
بستن   چاپ