آریا بانو
ابراز امیدواری بانوی داوری ایران برای قضاوت در جام جهانی
يکشنبه 29 مهر 1397 - 18:58:31
آریا بانو - تهران- «گلاره ناظمی» داور بین المللی فوتسال ایران با بیان اینکه به عنوان یک بانوانی ایرانی بالاترین سطح مسابقات جهان را داوری کردم، گفت: خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می کنم، امیداورم بازی های جام جهانی فوتسال زنان را قضاوت کنم.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی پس از درخشش در فوتسال بازی های المپیک جوانان گفت: من برای اولین بار بود که برای فیفا قضاوت می کردم. البته پیش از این در مسابقات فوتسال دانشجویان جهان در آلمآتی و بازی های آسیایی تایلند، سوت زده بودم.
وی درباره تجربه ای که در این رقابتها بدست آورد، اظهار داشت: آنچه مسلم است، قضاوت کردن در بازی های جهانی به مراتب سخت تر از بازی های آسیایی است، چرا که بهترین داورها در این تورنمنت حضور دارند و این کار را سخت تر می کند.
ناظمی خاطرنشان کرد: از اینکه به عنوان یک بانوانی ایرانی بالاترین سطح مسابقات جهان را داوری کردم خیلی خوشحال هستم و احساس غرور می کنم.
داور بین المللی فوتسال ایران افزود: در ابتدا فکر می کردم پوشش و حجابی که در بازی ها داریم، ممکن است در انتخاب داور بازی فینال تحت تاثیر قرار بدهد که خوشبختانه این طور نبود و براساس نمرات کسب شده که ناظر داوران در مسابقات به داوران می دادند، این انتخاب صورت گرفت.
ناظمی در پایان گفت: امیدوارم در جام جهانی فوتسال زنان نیز حضور داشته باشم و بتوانم این بازی ها را قضاوت کنم.
سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 بوینس‌آیرس به پایان رسید، اما نکته مثبت برای جامعه داوری ایران، قضاوت گلاره ناظمی بود که هم دیدار افتتاحیه را سوت زد و هم قضاوت بازی فینال را برعهده داشت که اتفاقی نادر برای جامعه داوری فوتبال ایران بود.
ورزشی ** 1528 **9129

http://www.banounews.ir/fa/News/96670/ابراز-امیدواری-بانوی-داوری-ایران-برای-قضاوت-در-جام-جهانی
بستن   چاپ