آریا بانو
در بسته اخبار اجتماعی ایسنا بخوانید
از هشدار وقوع سیلاب تا درخواست "ابتکار" از انجمن هواداران فوتبال
يکشنبه 29 مهر 1397 - 19:04:05
آریا بانو - حذف وثیقه خروج دانشجویان دارای معافیت تحصیلی، وضعیت کیفیت تجهیزات پزشکی ایرانی، هشدار نسبت به وقوع سیلاب‌ در 7 استان، درخواست "ابتکار" از انجمن‌ هواداران فوتبال و... از جمله مهم‌ترین خبرهای تحریریه اجتماعی ایسنا در 29 مهر ماه است.

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین اخبار تحریریه اجتماعی ایسنا در روز 29 مهر ماه در زیر می‌آید که با کلیک بر روی تیتر آنها، به متن کامل خبر دسترسی خواهید داشت:
وثیقه خروج دانشجویان دارای معافیت تحصیلی حذف شد
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح شرایط سفر مشمولان سربازی و سربازان به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین را تشریح کرد.
فرهنگ‌سازی ترافیکی با تنبیه و مجازات انجام نمی‌شود
یک روانشناس تاکید کرد که برای ارتقاء فرهنگ ترافیک لازم است که اقدامات فرهنگ‌سازی نسبت به اعمال قانون و مجازات در اولویت قرار گیرد.
ارسال نامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تغییر نام «دانشگاه فرهنگیان»
رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه از ابتدا با عنوان "دانشگاه فرهنگیان" مخالف بودم و مصوبه هیئت امنای دانشگاه را گرفته‌ایم که عنوانش دوباره به «تربیت معلم» بازگردد، گفت: عنوان "دانشگاه فرهنگیان" کیفیت و عمق تربیت معلم را ندارد و جهانی نیست. تاییدیه هیئت امنا را برای تغییر نام گرفتیم و نامه زدیم تا به شورای عالی انقلاب فرهنگی برود.
آموزش هنرستانی‌ها از تولید تا فروش محصولات / ایجاد نمایشگاه‌های عرضه تولیدات
مدیرکل دفتر آموزش‌های کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی و سامانه‌های تولیدات و خدمات هنرستانی‌ها در استان‌های مختلف کشور گفت: هنرجویان چرخه تولید تا فروش محصولات خود را می‌آموزند.
کیفیت تجهیزات پزشکی ایرانی چگونه تضمین می‌شود؟
رییس اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی اداره کل تجهیزات پزشکی ضمن تشریح اقدامات وزارت بهداشت برای ارتقاء کیفیت تجهیزات پزشکی تولید داخل، گفت: بازار تجهیزات پزشکی کشور حدودا 2.5 میلیارد دلاری است و تقریبا بین 30 تا 40 درصدش سهم تجهیزات پزشکی تولید داخل است.
از تکثیر تا مرگ گورخرهای ایرانی در اسارت
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 1000 گورخر در زیستگاه‌های طبیعی و 85 رأس از این گونه در سایت‌های تکثیر و پرورش وجود دارد، چرایی تلف شدن پنچ گونه گورخر را در عملیات انتقال از خارتوران به پارک ملی کویر تشریح کرد.
بارش تگرگ در برخی مناطق کشور/ هشدار نسبت به وقوع سیلاب‌ در 7 استان
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از احتمال ریزش تگرگ در شمال غرب کشور خبر داد و گفت: احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها و رودخانه‌ها وجود دارد.
تولید «شبه مخدر»های خارجی با شکل و شمایل ایرانی
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح آخرین وضعیت فروش شبه مخدرها در بازار گفت: وزارت بهداشت اخیرا سامانه «تی تک» را برای کنترل شبه مخدرها از مبداء تولید تا مقصد تهیه کرده که به این ترتیب میزان سوءاستفاده از مواد به حداقل می‌رسد.
درخواست "ابتکار" از انجمن‌ هواداران فوتبال
معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری، از انجمن‌های هواداری تیم فوتبال خواست که اقدامات و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی خود برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را به معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش ارائه دهند.
هاشمی: مدیریت شهری نتوانسته انتظار شهروندان تهرانی را تأمین کند
رییس شورای شهر تهران عنوان کرد که مدیریت شهری نتوانسته با وجود گام‌های مثبت انتظار شهروندان تهرانی را تامین کند.
پیشنهاد نظری برای تمدید برنامه دوم شهرداری
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که با توجه به ایرادات برنامه سوم توسعه، برنامه دوم یک سال دیگر تمدید شود.
به گزارش ایسنا، تیتر پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی در 29 مهر ماه نیز در ادامه می‌آید:
وثیقه خروج دانشجویان دارای معافیت تحصیلی حذف شد
درخواست "ابتکار" از انجمن‌ هواداران فوتبال
حریق گسترده در کارخانه‌ای در جاده مخصوص کرج + عکس
اسیدپاشی در باغ‌فیض بعد از تماشای فیلم/ دستگیری اسیدپاش
تولید «شبه مخدر»های خارجی با شکل و شمایل ایرانی
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/96677/از-هشدار-وقوع-سیلاب-تا-درخواست-"ابتکار"-از-انجمن-هواداران-فوتبال
بستن   چاپ