آریا بانو
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی:
455 ورزشکار بازنشسته با هم رقابت می کنند
دوشنبه 30 مهر 1397 - 13:44:54
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران- مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری دومین جشنواره ملی ورزش بازنشستگان کشوری از فردا سه شنبه خبر داد و گفت: در این جشنواره دو روزه 455 نفر از بازنشستگان ورزشکار با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، زهرا زاده غلام اظهار داشت: بازنشستگان ورزشکار در پنج رشته شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج در این رقابت ها شرکت می کنند.
وی ترویج ورزش همگانی در بین بازنشستگان را مهمترین هدف برگزاری جشنواره امسال دانست و گفت: این رویکرد نقش موثری در کاهش فقر حرکتی و افزایش شادی و نشاط در میان آنان دارد. 
زاده غلام با اشاره به اینکه جشنواره ورزشی استانی با حضور 6 هزار بازنشسته در بهمن ماه سال 96 برگزار شد، افزود: قرار است نفرات برگزیده جشنواره استانی در روزهای اول و دوم آبان امسال در تهران با یکدیگر رقابت کنند.
به گفته وی صندوق بازنشستگی کشوری به نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی بانوان و مردان به صورت جداگانه هدایای نفیسی اعطا می کند.
صندوق بازنشستگی کشور دومین بنگاه بزرگ کشوری است که یک میلیون و 400 هزار بازنشسته را تحت پوشش قرار داده است و 56 درصد از این افراد، بازنشسته آموزش و پرورش هستند.
*2181*1834

http://www.banounews.ir/fa/News/96762/455-ورزشکار-بازنشسته-با-هم-رقابت-می-کنند
بستن   چاپ