آریا بانو
«بازنشستگی» در رتبه دهم وقایع استرس‌آور زندگی
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 10:54:38
آریا بانو - مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه طبق تحقیقات، در فهرست 43 واقعه استرس‌آور، «بازنشستگی» در جایگاه دهم قرار می‌گیرد گفت: یکی از مهمترین وقایع استرس آور است که ورزش می تواند در کاهش آن موثر باشد.

به گزارش ایسنا، زهرا زاده غلام در اختتامیه دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان که در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت برگزار شد با بیان اینکه اگر برای دوران بازنشستگی قدم برنداریم و برنامه نداشته باشیم به یک دوران کسالت آور تبدیل می‌شود گفت: تحقیقات متعددی میان ارتباط سلامت، ورزش و بازنشستگی انجام شده است.
وی افزود: طبق تحقیقات، ارتباط ابتلای بیماریهای قلبی با دوران بازنشستگی 40 درصد است و در فهرست 43 واقعه استرس آور، بازنشستگی در جایگاه دهم قرار می‌گیرد و یکی از مهمترین وقایع استرس آور است که ورزش می تواند در کاهش آن موثر باشد.
مدیرکل فرهنگی و هنری صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بازنشستگی فرصتی را فراهم می‌کند که بیشتر به فعالیت‌های ورزشی پرداخته شود گفت: برنامه‌های مختلفی را در سال‌های گذشته در صندوق بازنشستگی کشوری ترتیب داده‌ایم. امسال نیز میزبان 455 ورزشکار در رشته‌های تنیس، شطرنج، شنا و دارت بودیم.
ادامه دارد

http://www.banounews.ir/fa/News/97930/«بازنشستگی»-در-رتبه-دهم-وقایع-استرس‌آور-زندگی
بستن   چاپ