آریا بانو
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد
تهیه لایحه‌ای از سوی دولت برای همسانی حقوق بازنشستگان با شاغلان
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 14:11:46
آریا بانو - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه تلاش می کنیم حقوق بازنشستگان حداقل به حقوق شاغلین یا متوسط آن برسد اظهار کرد: دولت لایحه‌ای به مجلس می‌برد تا هر آنچه مزایا به شاغلان داده می‌شود به بازنشستگان هم اعطا شود.

به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده در اختتامیه دومین جشنواره ورزشی سراسری بازنشستگان که در سالن همایش‌های سازمان حج و زیارت برگزار شد با بیان اینکه قول داده بودیم تا سامانه‌ای برای استخدام فرزندان بازنشستگان در شرکت‌های زیرمجموعه صندوق ایجاد کنیم تا پس از این اگر استخدامی صورت گرفت حتما از میان فرزندان شما بازنشستگان باشد گفت: سامانه ایجاد شده و ثبت نام بازنشستگان در سامانه شروع شده است.
وی افزود: تا امروز بسیاری افراد اطلاعات فرزندان خود را وارد کرده‌اند که از میان آنها بالغ بر 250 نفر دارای مدرک دکترا و 800 نفر فوق لیسانس هستند. حتما در رده‌های مختلف فرزندان بازنشستگان به عنوان شاغلان شرکت‌های ما جذب و جایگزین می‌شوند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه تلاش می کنیم حقوق بازنشستگان حداقل به حقوق شاغلان یا متوسط آن برسد اظهار کرد: دولت لایحه‌ای به مجلس می برد تا هر آنچه مزایا به شاغلان داده می‌شود به بازنشستگان هم اعطا شود.
تقی زاده با اشاره به افزایش امید به زندگی و دنبال کردن جشنواره‌های ورزشی بازنشسته‌ها گفت: امیدواریم فدراسیون ورزش بازنشستگان در وزارت ورزش راه‌اندازی شود تا بتوانیم در ابعاد وسیع ملی و بین‌المللی حرکت و سازمان یافته‌تر فعالیت کنیم. خواسته ما در این جلسه این است که این فدراسیون ایجاد شود. امیدوارم تا سال آینده نوید ایجاد این فدراسیون را به بازنشستگان بدهیم.
وی ادامه داد: دایر کردن دهکده‌های سلامت و باشگاه‌های ورزشی را نیز از محل منابع غیردولتی دنبال می‌کنیم. 6000 ورزشکار در سال گذشته مسابقات ورزشی را در استان‌ها برگزار کردند و 455 نفر آنها به مرحله نهایی راه یافتند و در روز گذشته مسابقات نهایی را برگزار کردند که امروز از برگزیدگان تقدیر می‌شود.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/97964/تهیه-لایحه‌ای-از-سوی-دولت-برای-همسانی-حقوق-بازنشستگان-با-شاغلان
بستن   چاپ