آریا بانو
حضور ایران بعد از ١٢ سال در هیئت رئیسه مجمع جوانان اسلام
پنجشنبه 3 آبان 1397 - 15:38:27
آریا بانو - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه بعد از 12 سال اولین بار است که ایران توانسته در هیئت رئیسه مجمع جوانان اسلام حضور داشته باشد، گفت: مهم ترین پیشنهاد ایران به مجمع جوانان اسلام، «تشکیل شبکه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی» است.

محمد مهدی تندگویان در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اختتامیه مجمع جوانان کشورهای اسلامی که شب گذشته برگزار شد، افزود: به این ترتیب انتخابات و جلسات عمومی مجمع به پایان رسیده است. با توجه به اینکه در حال حاضر ایران عضو هیات مدیره و هیئت رئیسه مجمع است، امروز جلسات کاری هیئت رئیسه جدید با حضور ایران آغاز شد. همچنین امروز ظهر با حضور دبیر جدید مجمع آقای «طه آیحان» اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه جدید برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه بعد از 12 سال، این اولین بار است که ایران توانسته در هیئت رئیسه مجمع جوانان اسلام حضور داشته باشد اظهار کرد: پیشنهادات مختلفی را برای هیئت مدیره جدید داریم که مهم ترین آن «تشکیل شبکه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی» است. بنا داریم تا بعد از بازگشت به ایران، پروپوزال این طرح را تهیه کرده و به مجمع ارسال کنیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد: درخواست کردیم تا دفتر رسمی شبکه گردشگری جوانان اسلام در ایران قرار بگیرد و ما مرکز رسمی این شبکه در حوزه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی شویم. این پیشنهاد بعد از ارسال پروپوزال به مجمع بررسی خواهد شد و هیئت رئیسه در مورد آن تصمیم می‌گیرد.
تندگویان در ادامه گفت: از ظهر امروز جلسات رسمی با حضور رئیس هیئت رئیسه جدید که جانشین آقای اسکندر اوف شدند برگزار می‌شود. در این مجمع توانستیم مقام‌ها و کرسی‌های خوبی برای جوانان ایران در راستای هم افزایی فعالیت تشکل‌های جوانان فراهم کنیم.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/98111/حضور-ایران-بعد-از-١٢-سال-در-هیئت-رئیسه-مجمع-جوانان-اسلام
بستن   چاپ