آریا بانو
پیام های تسلیت برای طاهره رحیمی
شنبه 5 آبان 1397 - 21:15:22
آریا بانو - تنها اوست که می ماند
امروز باخبر شدم طاهره رحیمی، دبیرکل جامعه فاطمیون بعد از سالها تحمل درد و رنج بیماری دار فانی را وداع گفت.سالهاست او را می شناسم، اما سابقه نزدیکی و دوستی ما به دورانی بر می گردد که زمان های زیادی را در شکل گیری و فعالیت ائتلاف اسلامی زنان که محور اصلی آن همگرایی برای اصلاح لایحه حمایت از خانواده بود و در کمیته زنان خانه احزاب ایران برای اهداف و فصلهای مشترک در کنار هم سپری کردیم.
به رغم اختلاف دیدگاه و زاویه نگاه به مسایل و شیوه ها و سازوکارهای حل و فصل آن، در این سالها هرگز از مدار انصاف و حق در نقد و ارزیابی عملکردها خارج نشد و با وجود دست و پنجه نرم کردن با عوارض بیماری بارها پیگیر دردهای مزمن و تاریخی زنان و دختران سرزمینش بود و امروز که به سابقه پیامهای رد و بدل شده بین مان در این مدت مراجعه کردم، مصادیقی از حق های شهروندی معطله زنان و دختران، از جمله راه اندازی کمپین«نه به قطع حق عائله مندی دختران»را مشاهده کردم که امید است همراهان و یارانشان پیگیر تحقق آن باشند.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار و دوستان این عزیز سفر کرده، در آستانه اربعین حسینی از خداوند متعال برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می نمایم.
روحش شاد و با پیام آور کربلا حضرت زینب(س)محشور باد
شهیندخت مولاوردی
دبیرکل جمعیت حمایت از حقوق بشر زنان
آبان1397
@Mowlaverdi
شاید کمتر کسی طاهره رحیمی زن مبارز واهل سیاست را در کسوت ذاکر اهل بیت دیده بود سالیان سال سخنران مراسم روضه ماهیانه امام جواد در منزل ما بود وچقدر زیبا ودلنشین از اهل بیت می گفت و با قطره های پی در پی اشکش ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام وخصوصا اباعبدالله علیه السلام وزینب کبری سلام الله علیها را تقدیم پیشگاه این عزیزان می کرد. اخرین مجلس او روز تاسوعای امسال بود. با حال ناخوشی که خبر از سختی بیماری میداد در مجلس روضه حضور پیدا کرد و با درخواست خودش بمدت ده دقیقه سخنرانی وذکر مصیبت داشت انچنان غوغایی در مجلس براه انداخت که کمتر کسی توانست متاثر از صحبتهای او نباشد تمام توان خود را در دهانش جمع کرده بود و تمام ارادتش را در قالب کلمات جان گدازش می ریخت صدای هق هق گریه های او وحاضران تنم را می لرزاند .مجلس روضه را از حالت طبیعی خارج شده بود من بجای انکه به مطالب او گوش کنم مرتب خداوند را به ائمه طاهرین امام جواد وابا عبدالله قسم می دادم وشفای او را طلب می کردم روضه به پایان رسید واو که دیگر جانی نداشت محل استراحتی طلب کرد تا دوباره خودش باشد ودردهای بی امانش.
چند روز بعد (دقیقا بیاد ندارم چند روز) به خوابم امد با چهرهای زیبا که هیچ اثاری از بیماری نداشت وگفت: کاری با تو دارم گفتم چه کاری گفت: من دوست دارم برم اینقدر برای ماندن من دعا نکن. وقتی بیدار شدم وتماس گرفتم خواهر وپرستار دائمی اش با حالت پریشان گفت در حال اغماء قرار دارد.
مطمئن هستم بدلیل نیت خالص وپاک وبدلیل انکه بدون ادعا ونیت دنبایی با اخلاص تمام ذاکر اهل بیت بود و... دریچه ای از بهشت را به روی او گشوده بودند و او رفتن را بر ماندن ترجیح می داد یقین دارم روزگار باید بسیار بچرخد تا بار دیگر طاهره رحیمی دیگری با این اخلاص وارادت و صدق گفتار وعمل در میانمان باشد . از خداوند برای او همنشینی با اولیاء وشفاعت فاطمه زهرا را مسئلت می کنم .
روحش شاد.
مدیر عامل موسسه زنان سرزمین من
قندفروش
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف و تاثر فراوان درگذشت جانسوز سردار سرافراز دفاع از اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی ، مدافع واقعی ستمدیدگان مدافع حقوق زنان، سرباز ولایت و رهبری سرکار خانم طاهره رحیمی دبیر کل و بنیان گذار جامعه فاطمیون کل کشور را خدمت مقام عظمای ولایت، مردم ولایت مدار ایران اسلامی بویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده از خداوند منان برای آن یار سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.
فرخنده شهبازی عضو شورای مرکزی مجمع کل کشور
بسمه تعالی؛ انالله وانا الیه راجعون.درگذشت نابهنگام عصاره فضائل، اخلاق، استقامت وپایداری، نمونه بارز ولایتمداری، حامی ومدافع حقوق زنان، اسوه تقوی و حجاب اسلامی، یاردیرین جبهه پیروان خط امام ورهبری ، مرحومه مغفوره سرکار خانم طاهری رحیمی دبیر کل فقید جمعیت فاطمیون را به پیشگاه مقام معظم رهبری ، امت شریف ایران ، اعضای محترم جبهه پیروان خط امام ورهبری و بستگان و بازماندگان آن مرحومه عزیز تعزیت و تسلیت عرض می نمایم.
مصطفی بیگلر

http://www.banounews.ir/fa/News/99323/پیام-های-تسلیت-برای-طاهره-رحیمی
بستن   چاپ