آریا بانو
وقتی اسکارلت جوهانسون، ولیعهد عربستان را تحقیر می‌کند
يکشنبه 6 آبان 1397 - 10:55:42
آریا بانو -
اسکارلت جوهانسون بازیگر سرشناس سینمای هالیوود حاضر نیست در فیلمی که سرمایه‌گذارش محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی است، جلوی دوربین برود.
به گزارش خبرآنلاین، اسکارلت جوهانسون که قرار است در فیلمی به کارگردانی ریدلی اسکات نقش لیندسی آداریو عکاس برنده جایزه پولیتزر را بازی کند با حضور محمد بن سلمان در تیم سرمایه‌گذاری فیلم قاطعانه مخالفت کرد.
لیندسی آداریو در این باره گفت: «اسکارلت جوهانسون گفت بن سلمان زنان را زندانی کرده، جنگ بی‌پایانی در یمن راه انداخته است. او با قاطعیت گفت نه.»
این عکاس برنده جایزه پولیتزر در ادامه گفت:‌ «بن سلمان پیش از قتل خاشقجی برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اعلام آمادگی کرده بود. احساس می‌کنم که او قصد دارم با سرمایه‌گذاری در این فیلم برای خودش تبلیغ کند. می‌خواهد با این کار به غرب نشان دهد که به هالیوود و این دست نمادهای غربی علاقه‌مند است. اگر از من بپرسید که دوست دارم در این پروژه باشد، پاسخم قطعا منفی است و خدا را شاکرم که او در این پروژه نیست.»
بن سلمان اوایل سال جاری میلادی به هالیوود سفر کرد با روسای چندین استودیوی بزرگ فیلمسازی و ستاره‌های سینما دیدار کرد اما همان زمان هم بسیاری با حضور او مخالفت کردند.
آداریو عکاسی خبری است که بیشتر روی تاثیرات درگیری‌ و جنگ‌ها روی زنان کار می‌کند. او در دوران فعالیت حرفه‌ای دو بار حین کار دزدیده شد و یک بار هنگام کار در لیبی مورد تعرض قرار گرفت. فیلم زندگی او با اقتباس از کتاب «این کار ماست» که خاطرات آداریو را در خود دارد ساخته خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/99391/وقتی-اسکارلت-جوهانسون،-ولیعهد-عربستان-را-تحقیر-می‌کند
بستن   چاپ