آریا بانو
تصمیمی عجیب از جانب مسئولان فدراسیون قایقرانی؛
معرفی تیم باشگاهی به جای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا
يکشنبه 6 آبان 1397 - 14:46:08
آریا بانو - تهران - یک عضو تیم ملی دراگون بوت بانوان ایران نسبت به تصمیم عجیب مسئولان فدراسیون قایقرانی در اعزام یک تیم باشگاهی به جای تیم ملی به مسابقات آسیایی واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، این بانوی ملی پوش کشورمان که نخواست نامش فاش شود، روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کسب عنوان پنجمی در مسابقات دراگون بوت قهرمانی جهان یک افتخار برای فدراسیون قایقرانی به شمار می رود اما پاداش این افتخارآفرینی برای بانوان ملی پوش، حذف از اردوی تیم ملی و جایگزین کردن تیم «آوش» بندرعباس برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است.
او در زمینه شیوه گزینش این تیم گفت: زمانی که ما در مسابقات قهرمانی جهان در رقابت با حریفان بودیم مسوولان این تیم به طور پنهانی رایزنی کرده و با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون قایقرانی، توانستند نظر مسوولان فدراسیون را نسبت به اعزام خود جلب کنند. در بازگشت به ایران متوجه این تصمیم عجیب شدیم و از طریق «احمد گواری» سرپرست فدراسیون این مساله رسیدگی و ما تمام مدارکی که نشان دهنده حقانیت تیم ملی کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است را به سرپرست فدراسیون تحویل دادیم.
عضو تیم ملی دراگون بوت تصریح کرد: اعضای معرفی شده تیم آوش با توجه به شائبه دوپینگ حتی در تست های انتخابی تیم ملی نیز حاضر نشده اند، در حالی که 120 نفر از سراسر کشور در تست ها شرکت کرده اند. همچنین برای گزینش این افراد هیچ مسابقه انتخابی برگزار نشد و با وجود دعوت چند باره ما از این افراد برای مسابقه در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی، آنان از حضور در انتخابی سرباز می زنند.
او با اشاره به ناهماهنگی ها در تصمیمات فدراسیون یادآور شد: در حالی که تمام تمرکز بانوان ملی پوش بر کسب نتایج مطلوب در قهرمانی آسیا بود اینگونه حاشیه سازی ها می تواند به این برنامه ریزی آسیب بزند و مشخص نیست منشا این تصمیمات سلیقه ای منافع شخصی است یا انتخابات پیش روی فدراسیون قایقرانی.
ورزشی**2052**1597

http://www.banounews.ir/fa/News/99427/معرفی-تیم-باشگاهی-به-جای-تیم-ملی-در-مسابقات-قهرمانی-آسیا
بستن   چاپ