آریا بانو
20 بازیکن به تیم ملی فوتبال زنان ایران دعوت شدند
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 16:17:34
آریا بانو - تهران - «مریم آزمون» سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران اسامی 20 بازیکن را برای حضور در اردوی آمادگی تیم اعلام کرد تا پیش از عزیمت به رقابت های مقدماتی برای صعود به المپیک 2020، تمرینات 2 روزه را برگزار کنند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران از 11 آبان ماه به مدت دو روز در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود که اسامی بازیکنان اعزامی برای شرکت در دور اول مسابقات آسیایی انتخابی المپیک 2020 توکیو به این شرح است:
الهام فرهمند، هاجر دباغی، زهرا سربالی از اصفهان، مونا حمودی و سارا ظهرابی نیاز از خوزستان، فاطمه سهرابی و عارفه سید کاظمی از کرمان، فاطمه امینه برازجانی از بوشهر، زهرا قنبری از تهران، سمانه چهکندی از خراسان رضوی، بهناز طاهرخانی از قزوین، افسانه چتر نور از زنجان، شقایق روزبهان، ملیکا متولی، فاطمه گرایلی و فروغ موری از مازندران، سارا قمی از گیلان، زهرا خواجوی از همدان، مریم نامی از ایلام و کویستان خسروی از البرز.
ملی پوشان عصر روز 13 آبان ماه تهران را به مقصد تایلند ترک می کنند.
با توجه به انصراف تیم امارات از دور اول مقدماتی رقابت های المپیک فوتبال بانوان، رقابتهای گروه B با حضور تیم های ایران، هنگ کنگ و لبنان از 8 تا 13 نوامبر (17 تا 22 آبان ماه) در شهر چونبوری برگزار می شود.
بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه زمان بندی گروه B که ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت ایران برگزار می شود به این شرح است:
پنجشنبه 17 آبان ماه ایران و لبنان
یکشنبه 20 آبان ماه لبنان و هنگ کنگ
سه شنبه 22 آبان ماه ایران و هنگ کنگ
از هر گروه دو تیم به مرحله دوم این رقابت ها صعود می کنند و مرحله حذفی فروردین ماه 98 برگزار می شود.
پیش از این آزمون در این خصوص گفته بود: هشت ماه است که ملی پوشان تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند و برای تشکیل یک تیم قدرتمند، عملکرد فوتبالیست هایی را که هم اکنون در لیگ بازی می کنند و سال گذشته در رقابت های آسیایی ویتنام حضور داشتند به خوبی آنالیز کردیم.
وی گفت: فدراسیون با فراهم کردن امکانات و برنامه ریزی مناسب شریط خوبی را آماده کرده است. اما تنها دغدغه ما کمبود بازی تدارکاتی بود که نتوانستیم در یک بازی دوستانه و رسمی سطح آمادگی بازیکنان را محک بزنیم.
آزمون افزود: اکثر کشورهایی که در این دوره از رقابت های انتخابی المپیک حضور دارند به تازگی بازی های آسیایی جاکارتا را پشت سر گذاشته اند و از آمادگی بهتری برخوردارند. اما امیدوارم بتوانیم قدرت واقعی فوتبال زنان ایران را در این رقابت ها به نمایش بگذاریم تا آنها در آینده تمایل بیشتری برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی زنان ایران داشته باشند.
ورزشی**9029**1584

http://www.banounews.ir/fa/News/99850/20-بازیکن-به-تیم-ملی-فوتبال-زنان-ایران-دعوت-شدند
بستن   چاپ