آریا بانو
ارائه اطلاعات شرکت‌های شستا در بورس
چهارشنبه 9 آبان 1397 - 19:47:52
آریا بانو - شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی از ارائه و انتشار کامل اطلاعات مربوط به کلیه شرکت‌های بورسی و غیربورسی، میزان سهام، لیست اعضای هیئت مدیره هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، صورت‌های مالی و نحوه واگذاری‌ها و تسریع در آن‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام شستا، 85 درصد از شرکت‌های زیرمجموعه بورسی هستند که اطلاعات تمام آنها در اختیار سازمان بورس قرار گرفته و بر روی سامانه کدال قابل رویت است و در خصوص شرکت‌های غیر بورسی نیز طی نامه دوم آبان 1396 سازمان بورس، اطلاعات کامل 103 شرکت جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع کلیه علاقمندان برروی کدال منتشر شده است.
شستا با تاکید بر تعامل و همفکری با نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی با هدف بهره‌مندی از نظرات نمایندگان مردم در مجلس پیرو دو نامه ارسالی در 17 مرداد 96 و 26 فروردین 97 و 18 فروردین 97 کمیسیون صنایع و معادن مجلس کلیه اطلاعات مورد نظر این کمیسیون‌ها شامل لوح فشرده آخرین وضعیت اعضای هیئت مدیره هلدینگ‌ها و شرکت‌های تحت پوشش به همراه رزومه ، سبد سهام به تفکیک هلدینگ‌ها و شرکت‌های بورسی و غیر بورسی و نحوه فروش املاک، دارایی‌ها و شرکت‌های قابل واگذاری و آیین نامه و احکام حقوقی مدیران و پرسنل را جهت بهره برداری ارائه کرده است.
روابط عمومی شستا همچنین از رونمایی سایت جدید شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و بارگذاری کلیه این اطلاعات در آینده نزدیک بر روی این سایت خبر داد.
بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، شستا در اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته عزم جدی دارد و طی حدود یک سال فعالیت هیئت مدیره جدید، بیشتر از 75 درصد نیروها و مدیران بکارگرفته شده نیروهای متخصص، جوان و از درون مجموعه شستا بوده اند.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/99898/ارائه-اطلاعات-شرکت‌های-شستا-در-بورس
بستن   چاپ