آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی (نهم تا پانزدهم بهمن) گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - آغاز هفته ای دیگر با پیش بینی ها و پیامدهای دنیای ستارگان از رویدادهای عاطفی و حرفه ای زندگی شما کاربران عزیز در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم.
طالع بینی هفتگی
فروردین
کار: قبل از رسیدن به یک نقطه بلند در زندگی به فرصت نیاز دارید. دوست دارید آینده را بسازید و با کنار گذاشتن رسم و رسوم های کهنه و قدیمی زندگی لذتبخشی داشته باشید
عشق: این هفته با محبوب سرگرمی های خوبی را خواهید داشت. مریخ سیاره حاکم بر نشانه شما وارد نهمین خانه ماجراجویی طالعتان می شود و انگیزه بیشتری به شما تا چند هفته آینده می دهد. تفریحات هیجان انگیزی را با هم تجربه خواهید کرد
طالع بینی هفتگی
اردیبهشت
کار: شکست ها را تحمل می کنید و برای پیشرفت آماده ریسک کردن هستید. هر قدمی که بر می دارید به نظر کاملا منطقی می رسند.
عشق: گفتگوی سازنده ای را با محبوب خواهید داشت و این فرصت برای شما پیش می آید که همان شخص الهام بخش برای محبوب باشید. به او کمک می کنید سختی ها و موانع زندگی را رد کند.
طالع بینی هفتگی
خرداد
کار: تمایل زیادی به مسافرت دارید و شخصی که همراهتان باشد تا بتوانید تجربیاتتان را با او به اشتراک بگذارید. افق دیدتان را با اطلاعات زیادی که دارید گسترش می دهید. به همه چیز دید متفاوتی پیدا می کنید. گذشته از تمام این ها در کار به سرگرمی هم نیاز دارید.
عشق: این هفته رابطه کسل کننده ای دارید. اما باید مراقب باشید و تمام تلاشتان را برای بهتر شدن رابطه به کار ببرید. حتی اگر لازم شد با او بحث کنید تا رابطه را به حالت اولیه برگردانید.
طالع بینی هفتگی
تیر
کار: آدم ها متفاوت هستن. اگر با فردی مواجه شدید که نمی دانستید چگونه باید با او رفتار کنید بهترین کار این است که از سر راه او کنار بروید. مهم تر از همه این که مراقب احساستان باشید و آن را به مشکل مبدل نکنید.
عشق: اگر تصمیم دارید به هم تعهد بدهید باید در رابطه با آینده بحث کنید. هر دو در رابطه با بسیاری از مسائل آینده هم عقیده هستید. اگر مجرد هستید با فردی که مدت هاست آشنا شده اید ولی او را ندیده اید یک قرار ملاقات داشته باشید.
طالع بینی هفتگی
مرداد
کار: چیزی هست که هیچ تسلطی روی آن ندارید و این به شما حس بدی می دهد. اما این انگیزه را هم پیدا می کنید که برای به دست گرفتن کنترل تلاش خودتان را بکنید. اشتیاق زیادی به زندگی دارید و دوست دارید خودتان را در مرکز توجه قرار دهید.
عشق: آماده یک پیشرفت خارق العاده در رابطه باشید. داستان عشق شما بیشتر از هر زمان دیگری رو به پیشرفت و بهبودی است. شما برای عشق دادن به دنیا آمده اید و اگر کسی برای عشق ورزیدن نداشته باشید با اشتیاق کمتری زندگی خواهید کرد.
طالع بینی هفتگی
شهریور
کار: در هر موقعیتی خوب عمل می کنید برای این که پیشرفت را دوست دارید و این ویژگی شماست. باید این شجاعت را داشته باشید که استعدادهای تان را نشان دهید.
عشق: این هفته در زندگی عاشقانه شما پستی ها و بلندی های زیادی دیده می شود. بحثی که با محبوب داشته اید احساس شکنندگی و ناامنی را در شما ایجاد می کند. اما از همین گفتگوها متوجه می شوید که چقدر احساس شما روی او تاثیرگذار است. تنها چیزی که می تواند این احساس ناامنی را از بین ببرد عشق است.
طالع بینی هفتگی
مهر
کار: مسائل امنیتی فکرتان را مشغول کرده است. و احساس می کنید به یک خانه جدید یا یک کار جدید نیاز دارید. شما مسئول خودتان هستید برای آن تلاش کنید. هر چه نگرش آزادتری به زندگی داشته باشید شادتر خواهید بود.
عشق: نظرتان را به زبان بیاورید تا راحت تر زندگی کنید و دیگر نیازی نیست برای نظرات مخالفی که دارید عذرخواهی کنید و برای ایجاد آرامش تسلیم او شوید. برای ایجاد آرامش باید راه خودتان را بروید. این هفته بیشتر از همیشه امیال و خواسته های تان را به زبان می آورید.
طالع بینی هفتگی
آبان
کار:این که اطرافیانتان شما را دوست داشته باشند اهمیت چندانی ندارد اما دوست دارید ارتباط خوبی با دیگران داشته باشید. ماه گرفتگی تاثیر کارهای شما را مثبت یا منفی دو برابر می کند. اکنون تصمیم می گیرید که دوست دارید در هفته های آینده چگونه زندگی یا کار کنید. مستقل باشید یا این که گروهی کار کنید.
عشق: این هفته مسائل خانوادگی ذهنتان را درگیر کرده است و راحت تر درباره مسائل ظریف و حساس بحث می کنید اما این تضمین نمی کند که با هم به توافق برسید. این مسئله خانوادگی که باعث آشفتگی شما شده است را پیش می کشید درباره آن بحث می کنید اما به دو نتیجه مخالف می رسید. در این صورت خیلی زود این مسئله تبدیل به یک مشکل بزرگ و بدون راه حل می شود. این هفته قبل از همه به این مشکل رسیدگی کنید.
طالع بینی هفتگی
آذر
کار: در روزهای دوشنبه و سه شنبه احساس فشار و محدودیت می کنید که خیلی زود از بین می رود. به این نتیجه می رسید که بیش از حد به خودتان سخت می گرفتید و دیگران برایتان اهمیت داشتند. اما دیگر ترجیح می دهید به اولویت های شخصی خودتان بپردازید اما در عین حال با دیگران ارتباطی دوستانه داشته باشید.
عشق: این هفته انرژی زیادی برای دنبال کردن آرزوها و اهدافتان دارید. مارس وارد نشانه شما شده و به شما در دنبال کردن اهدافتان انرژی می دهد. اگر مجرد هستید احساس می کنید همه اطرافیان به شما توجه زیادی می کنند. مثل پروانه دور شمع.
طالع بینی هفتگی
دی
کار: بیش از حد رفتارتان روی دیگران تاثیر می گذارد. شخصی در اطرافیانتان هست که زیاد حس خوبی نسبت به او ندارید. از طرفی ارتباط داشتن با او مهم است. حضور عطارد در نشانه شما کمک می کند خودتان را به عنوان عضوی از یک گروه بپذیرید و به جای “من” از “ما” استفاده کنید.
عشق: مریخ وارد پنهان ترین بخش جدول طالع شما می شود و در این زمان احساس انرژی کمتری خواهید کرد. نگران نباشید این وضعیت موقتی است و برای استراحت بیشتر شماست.
طالع بینی هفتگی
بهمن
کار: مریخ در نشانه شما نقش یک ناجی قهرمان دارد و باعث می شود ایجاد روحیه بهتر و رفتارهای خوب در شما می شود و به عنوان یک عضو دلسوز در گروه ظاهر شوید.
عشق: در رابطه ای که هستید هر کسی به فکر منافع خودش است. هیچ کدام از دیگی توقعی ندارد و تمایلی به تعهد ندارید.
طالع بینی هفتگی
اسفند
کار: مدتی است از کار خسته شده اید به همین دلیل به استراحت نیاز دارید اما به خاطر روحیه بلندپروازی مقابله می کنید و به تلاشتان ادامه می دهید. سعی کنید صبور باشید چون در کار ناامیدی پیش می آید. انتظارات زیادی از خودتان نداشته باشید.
عشق: رازی را از محبوب مخفی کرده اید و فکر می کنید با بر ملا شدن این راز مجبور می شوید کاری را انجام دهید که نمی خواهید. متاسفانه ادامه دادن به این پنهانکاری فقط بی اعتمادی و پشیمانی به بار خواهد آورد. به این روند ادامه ندهید چون تا زمانی که رازی در خودتان داشته باشید شاد نیستید.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/32371/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جمجمه بزرگ‌ترین شکارچی تاریخ کشف شد

گزارشی از بزرگداشت سعدی در ترکمنستان

صلح در رختکن بارسا؛ گوندوغان شفاف سازی کرد

گریلیش: فصل خیلی سختی داریم

گل چهارم ایران به بحرین توسط بهروز عظیمی

کونسیسائو: طارمی همیشه متعهد و حرفه‌ای است

گل پنجم ایران به بحرین توسط سعید احمدعباسی

ترکیب سیتی - چلسی؛ نیمه نهایی در حد فینال

حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند

پدیده چلسی: خدایا، به ارلینگ هالند رسیده‌ام!

میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره 9

نامه پرسپولیس علیه مصاحبه یک استقلالی

عبور سخت شاگردان شمسایی از سد بحرین؛ صعود دلهره‌آور فوتسال ایران

تو رفاقت آدم فروش نباشیم

می تونی با خانواده ای که باهاشون اختلاف داری راحت کنار بیای؟

سکانس جنجالی افعی تهران درباره مهرجویی

سکانس دیدنی اعلام نتایج کنکور در سریال سه در چهار

دعوای نقی و هما بر سر شورا

اجرای قطعه «تنها» توسط معروف ترین نوازنده ساکسیفون کنی جی

اجرای صدای «بارون» توسط ارکستری که بسیار هماهنگ است!

رکورد جابه‌جایی مسافر توسط راه‌آهن شکسته شد

کشف جسد سوخته داخل بشکه اسید

اقدام به خودکشی مرد جوان در متروی تهران

روایت عجیب و باورنکردنی از مادر رونالدو!

قدم زدن تمساح در فلوریدا

یکی از نادرترین گونه های شقایق دریایی در جزیره کیش

کتلت لوبیا قرمز، غذای خوشمزه و گیاهی

آموزش تهیه ژله نارنگی

اینجا، یک میلیارد کیلومتر دورتر از زمین، حیات زنده می‌ماند!

جسم فلزی مرموز در کالیفرنیا، زباله فضایی بود

آمده ام بلکه نگاهم‌ کنی!

وضعیت کتابخانه‌های عمومی برای نابینایان

کری‌خوانی یامال برای رئال؛ سه‌تایی می‌شوید

لغو پرواز ملی‌پوشان تنیس به اردن

گل دوم بحرین به ایران توسط صالح احمد

شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول

فروش سرخابی‌ها؛ خصوصی‌سازی یا رفع تکلیف؟

فرانسه بسیج شد تا امباپه چمپیونزلیگ ببرد

مسی را برای کوپا با پر قو حفظ می‌کنند

آمار جالب مهاجم استقلال خوزستان؛ آسو تایم

گل دوم ایران به بحرین توسط مهدی کریمی

گزارش زنده؛ ایران 1 - 2 بحرین

ترکیب پیشنهادی خرید سهم باشگاه استقلال

جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد

بین مال دنیا و نورالدین همه دنیا رو انتخاب کردن!

درس بزرگ معادی به پسرش در «افعی تهران»

ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش!

این عروس و دامادم که همیشه خدا باهم قهرن!

انتظاراتی که یک مرد از همسرش دارد و هرگز نمی گوید!!

اجرایی تاثیرگذار از علیرضا قربانی در کنسرت