آریا بانو

آخرين مطالب

طالع بینی هفتگی (شانزدهم تا بیست و دوم بهمن) گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - آغاز هفته ای دیگر با پیش بینی ها و پیامدهای دنیای ستارگان از رویدادهای عاطفی و حرفه ای زندگی شما کاربران عزیز در طالع بینی هفتگی عشق بدونیم .
طالع بینی هفتگی
فروردین
هنوز هم شجاع و آزاد هستید و دوست دارید محدوده فعالیت هایتان را گسترش دهید. دیگران جذب شما می شوند و به شما پیشنهاد همکاری می دهند و با اهداف مشترک به صورت گروهی در جهت تغییر دنیا پیشرفت خواهید کرد. شما اعتماد به نفس و نقاط قوت زیادی دارید و مردم همراهی با چنین افرادی را دوست دارند.
این هفته در رابطه با مسائل عاشقانه هفته ای تعیین کننده است. در رابطه با کسی که مدت هاست با هم آشنا شده اید کمی غافلگیر می شوید. شاید این یک نقطه عطف در زندگی شما باشد و موضوع بزرگی که قبلا زیاد آن را جدی نمی گرفتید.
طالع بینی هفتگی
اردیبهشت
عاشق تجربیات جدید و پیشرفت هستید و روابط اجتماعی بالایی دارید. این در کارهای گروهی به شما کمک زیادی می کند. نسبت به اطرافیانتان رفتاری پر شور و هیجان دارید. این روحیه شما اواخر هفته تغییر می کند.
این هفته می خواهید بیشتر از همیشه به رابطه تان توجه کنید. دوست دارید کارها را طوری تنظیم کنید که بتوانید وقت بیشتری را با محبوب بگذرانید. فراموش نکنید که محبوب مانع پیشرفت کاری شما نمی شود. بیشتر خودتان تصمیم گرفته اید که با تقسیم انرژی فرصت بیشتری برای گذراندن با او داشته باشید.
طالع بینی هفتگی
خرداد
پر تحرک و پر شور و هیجان هستید و به سمت اتفاقات جالب و آدم های جالب کشیده می شوید. از مبادله فکری و گرفتن انگیزه های جدید لذت می برید. این سبک زندگی جدید به موقعیت کاری شما مربوط می شود. کار شما مستلزم وجود آدم های متفاوت و جریان حرکات متنوع است تا کسل کننده نباشد. در روز یکشنبه اتفاقی خصوصی در انتظارتان است که شاید پیشرفت خوبی نداشته باشد.
این هفته تصمیم نهایی را در مورد رابطه تان می گیرید. و هر دو برای این تصمیم و تغییر حیاتی آمادگی دارید. شاید این تصمیم در رابطه با مسائل مالی باشد یا بچه دار شدن.
طالع بینی هفتگی
تیر
با آدم ها و چیزهای عجیب و جدیدی مواجه می شوید که شاید در نگاه اول تعصب شما را برانگیزد. اما تلاش می کنید آن ها را بهتر بشناسید و جنبه های خوب آن را پیدا کنید. در کل تجربیات این هفته شما کمی عجیب و ماجراجویانه است که اگر دقت نکنید تجربیات ارزشمندی را از دست می دهید.
این هفته تصمیمی بر خلاف شخصیت تان می گیرید. شاید این تصمیم مربوط به مسائل مالی باشد. شاید دست و دلبازی به خرج دهید و به محبوب کمک مالی کنید.
طالع بینی هفتگی
مرداد
دوباره احساس قدرت بیشتری می کنید و استعدادهای تان را بهتر به کار می برید. دوست دارید کیفیت هر چیزی را تعیین کنید. وقتی آدم ها را به دو دسته دوست و دشمن تقسیم می کنید بسیار مراقب باشید.
گفتگو با محبوب مسیرهای جدیدی را در رابطه شما باز می کند و باعث می شود احساس درونی تان را با او در میان بگذارید. اکنون بهترین زمان برای این است که خود واقعی تان را به محبوب نشان دهید و همین علاقه او را به شما دو چندان می کند.
طالع بینی هفتگی
شهریور
زندگی روزانه و کاری شما هم اکنون بسیار عالی و غنی است و این به خاطر آدم های اطرافتان است. از دیگران الهام بگیرید تا بتوانید توانایی های بیشتری را از خودتان نشان دهید. نگرشتان را نسبت به زندگی بهتر می کنید و افکارتان روشن تر و آزادتر می شود. سیارات به شما آزادی و اشتیاق می دهند.
ماه گرفتگی در نشانه شما باعث می شود دیواری که مدت هاست دور قلبتان ساخته اید را خراب کنید. در نتیجه شادی و رضایت به رابطه شما برمی گردد و اگر هم مجرد هستید و مدام به رابطه ای که در گذشته داشتید فکر می کنید این هفته خودتان را از این افکار رها می کنید.
طالع بینی هفتگی
مهر
این هفته آغاز مثبتی خواهید داشت. دیگر خودتان را محدود به قوانین اجباری نمی کنید و ترجیح می دهید راه خودتان را بروید. به عقاید خودتان اعتقاد دارید و سعی می کنید دیگران را هم متقاعد کنید اما نباید چیزی را به اجبار بخواهید و به محدودیت های طبیعت احترام بگذارید.
این هفته هیجان بیشتری در رابطه خواهید داشت. اگر مجرد هستید اکنون بهترین زمان برای آشنا شدن با فردی جدید است. این فرد ممکن است از جمع دوستانتان در گذشته باشد.
طالع بینی هفتگی
آبان
عظمت سیاره مشتری به شما احساس اعتماد به نفس می دهد و باعث آرامش شما می شود. در نتیجه در آرامش کامل تصمیم های معقولانه می گیرید. اما این اعتماد به نفس نباید به نادیده گرفتن دیگران و در نتیجه از دست دادن ارتباط با همکارانتان شود.
گفتگو های سازنده ای با هم خواهید داشت و به نظرات و افکار غیرمعمول او گوش می دهید. اما اواخر هفته همه چیز تغییر می کند. محبوب برای چیزی هزینه می کند که شاید شما زیاد موافق نباشید. این منجر به مشکلاتی در رابطه شما می شود. از حمایت او دست بر ندارید اما هرگز نمی توانید او را از تصمیمی که گرفته منصرف کنید.
طالع بینی هفتگی
آذر
مریخ در نشانه شما باعث پیشرفتی سریع است اما مشتری زیاد سازگار نیست و وعده ای که قبلا داده اید رو یادآوری میکنه. با غرور به جایی نمی رسید با نظرات دیگران را هم گوش کنید و پذیرا باشید.
این روزها راحت تر می توانید ایده های خلاقانه تان را با محبوب در میان بگذارید و از این که او حمایت تان می کند راضی هستید.
طالع بینی هفتگی
دی
سخت ترین شرایط را هم به خوبی می توانید بگذرانید چون به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید. برایتان مهم نیست دیگران چه فکری می کنند. اکنون زمان آرام نشستن نیست بلکه باید خودتان و استعدادهای ارزشمندتان را نشان دهید.
این هفته لحظات سرنوشت سازی را با محبوب تجربه خواهید کرد که یا باعث بهتر شدن رابطه تان می شود و یا این که بدون هیچ ترسی شما را به مسیر دیگری می کشاند. موضوعی هست که مدت هاست از محبوب پنهان کرده اید این هفته یک اتفاق باعث می شود مجبور شوید آن را با محبوب در میان بگذارید. نترسید مطمئن باشید که او به شما کمک خواهد کرد.
طالع بینی هفتگی
بهمن
آنقدرها هم که وانمود می کنید آزاد نیستید. هیچ کس در این سیاره تنها نیست و نمی خواهد که باشد. هر جا که مردم هستند باید محتاط باشید و کمی هم سازش داشته باشید.
این هفته در رابطه مسائل رابطه ای یک هفته پر ماجراست. پس خودتان را آماده کنید. ماه گرفتگی در بخش روابط شما نقطه عطفی ایجاد می کند. این نقطه عطف شاید اتفاقی باشد که تعهد شما را محکم تر کند شاید هم متوجه شوید که برای هم ساخته نشده اید که البته این به معنای عدک علاقه نیست.
طالع بینی هفتگی
اسفند
شما یک قهرمان هستید و کاری که انجام می دهید نه برای خودتان بلکه برای دنیاست. اگر مشکلی وجود دارد به این خاطر است که بیش از حد مسئله ای را سخت گرفته اید و همین موضوع انرژی را از شما گرفته است. مشکل دیگر این است که بیش از حد برای دیگران قدم برمی دارید. البته این مشکل فقط مشکل شما نیست پس ترس به خودتان راه ندهید و راهتان را ادامه دهید.
این هفته افکار و ترس های تان را با محبوب در میان می گذارید. شاید برای او قابل درک نباشد اما باز هم تمایل دارید آن ها را در میان بگذارید. این نشانه خوبی است چون اگر نتوانید حرف های تان را به او بگویید او هرگز شما را نخواهد شناخت.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/32942/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود

حردانی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم