آریا بانو

آخرين مطالب

چگونه از دوست داشتن کسی که ما را نمی خواهد دست برداریم؟ گوناگون

  بزرگنمايي:

بانو نیوز - علاقمند شدن به کسی که نمی توانید او را داشته باشید تاثیرات منفی روی اعتماد به نفس شما می گذارد. دیگر شاد نیستید، از خودتان راضی نیستید و در نهایت افسرده و غمگین می شوید. باید هر چه زودتر از شر این احساسات منفی خلاص شوید. در این مطلب به شما خواهم گفت چگونه این عشق یک طرفه را رها کنید و یک زندگی جدید را شروع کنید. این توصیه ها به شما کمک می کند درد شکست عشقی را هر چه زودتر فراموش کنید.
شکست عشقی
این واقعیت را بپذیرید که او به شما نیازی ندارد
اگر عشقتان یک روز شما را عاشقانه دوست دارد اما یک هفته کاملا ناپدید می شود یعنی هیچ عشق و علاقه ای در این رابطه وجود ندارد. سعی کنید از یک جنبه دیگر به این رابطه نگاه کنید. اگر به این نتیجه رسیدید که او به اندازه شما دوستتان ندارد اشتباه نکرده اید. در قرار ملاقات و یا تماس بعدی به احساسی که نسبت به شما دارد بیشتر دقت کنید. وقتی به او نشان می دهید چقدر به او اهمیت می دهید و مراقبش هستید او با نادیده گرفتنتان شما را تحقیر می کند. آیا دوست دارید برده ای باشید که دائم برای اربابش تعظیم می کند؟ بهتر است کاری انجام دهید که برای خودتان هم لذتبخش باشد.
حواستان را پرت کنید
“از دل برود هر آن که از دیده رود” اگر می خواهید از یک شکست عشقی خلاص شوید این ضرب المثل را شعار خود کنید. تا جایی که می توانید از او دور شوید. اگر برایتان مقدور است به سفری بروید که دسترسی به اینترنت نداشته باشید و نتوانید اکانت شبکه های اجتماعی او را چک کنید. اگر نمی توانید از دیدن این شخص جلوگیری کنید ذهنتان را از او دور کنید. حتی اگر این شخص با شما در یک اتاق هم باشد به این معنی نیست که باید فکرتان را معطوفش کنید. رشته افکارتان را به جهت دیگری سوق دهید. به رویاهای خودتان فکر کنید نه به خوشحالی در رابطه.
با شخصی که مشکلی مشابه شما دارد ارتباط برقرار کنید
شما تنها کسی نیستید که مشکل رابطه ای دارد.خیلی ها شکست عشقی را تجربه کرده اند و آن را گذرانده اند. به آن ها درباره احساستان بگویید و بپرسید که چگونه این درد را تحمل کرده و از آن نجات پیدا کرده اند. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید شنیدن جملات ساده ای مثل “می دانم چه احساسی داری” است. نیازی نیست که دائما درباره این مشکل با هم صحبت کنید. با این کار دائما به او فکر می کنید و هرگز نمی توانید او را فراموش کنید. تنها چند گفتگوی کوتاه برای این که احساس بهتری پیدا کنید کافی است. اگر دوست ندارید درباره مسائل شخصی خود با دیگران صحبت کنید به سمت فیلم و کتاب بروید. کتاب ها و فیلم های زیادی هستند که به شما در غلبه به این مشکل کمک می کنند.
به خودتان برسید
وقتی غرق در افکار تیره و تار هستید خودتان را فراموش می کنید. حتی زمانی که احساس بدبختی می کنید و نمی توانید هیچ کاری انجام دهید خودتان را فراموش نکنید. به سلامت و ظاهر خود رسیدگی کنید. حمام نمک بروید، دمنوش درست کنید و با لذت بنوشید، خرید کنید، لباس های جدید بخرید و مدل موها راعوض کنید. به سیگار کشیدن فکر نکنید و تصمیم عجولانه ای نگیرید که سلامت و زندگی تان را به خطر بیندازد. تصورتان از این که او با دیدن شما در این وضعیت پشیمان می شود اشتباه است. با این کار فقط خودتان صدمه می بینید.
ورزش کنید
راه های زیادی برای بازگرداندن تعادل عاطفی وجود دارد و بهترین آن ها ورزش کردن است. ورزش به شما کمک می کند از منفی گرایی خلاص شوید. هر روز صبح پیاده روی کنید، باشگاه ثبت نام کنید یا سوارکاری یاد بگیرید. ارتباط برقرار کردن با حیوانات احساس و انرژی مثبتی به انسان ها می دهد. آهنگ مورد علاقه تان را روشن کنید و برقصید. به کلاس رقص بروید هم شاد می شوید و هم خوش هیکل.
به خودتان امید واهی ندهید
یک ضرب المثل هندی هست که می گوید “اگر اسب تان مرده از آن پیاده شوید” خودتان را درگیر امیدهای واهی نکنید. منتظر نشوید تا او هم شما را دوست داشته باشد. اگر می بینید که به شما هیچ توجهی نمی کند تاییدش نکنید. آن ها برای نشان دادن علاقه خجالت نمی کشند بلکه اصلا احساسش نمی کنند. اگر کسی شما را دوست نداشته باشد هزاران بهانه برای وقت نگذراندن با شما می آورند. تصور کنید اگر خودتان نخواهید به یک مهمانی بروید چه بهانه هایی می چینید.
عصبانی نشوید
شکست عشقی بخشی از زندگی ما انسان هاست. اگر یک رابطه طبق برنامه های شما پیش نرفت از خودتان یا از جنس مخالف متنفر نشوید. باور داشته باشید که آن روز خوب خواهد رسید و برای او آرزوی بدبختی نکنید آن ها مجبور نیستند به خاطر شادی شما خودشان را قربانی کنند. خودتان را جای او بگذارید آیا دوست دارید برای دلسوزی با کسی زندگی کنید؟ فقط به خاطرات خوبی که با هم داشتید فکر کنید و با لبخند به زندگی خود ادامه بدهید.
در چنین شرایطی مثل یک فیلسوف فکر کنید، یک شعار برای خودتان داشته باشید و هر زمان که احساس افسردگی کردید شعار را به خاطر بیاورید. این جمله کوتاه آرامش درونی را به شما باز می گرداند و باور آینده ای بهتر را در ذهن تان می سازد. “این نیز بگذرد” این جمله را به خاطر بسپارید تا زندگی آسان تر شود.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/33487/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود

حردانی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی

بادامکی: اسماعیلی فر به هواداران لایک نشان داده

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه

بلایی که مهسا طهماسبی سر گربه های محله آورده

قطعه «گلادیاتور» اثر هانس زیمر با ساز دودوک

پزشکان پایبند تعرفه‌های قانونی نیستند

ترفند عجیب گراز برای فرار از دست سگ‌های شکارچی!

خوشمزه ترین سوپ قارچی که میتونی درست کنی

افزایش قد نرمال برای دختران در سنین بلوغ

توصیه ای برای چیدمان منزل کسانی که فرزند اوتیسم دارند

تصاویری فوق‌العاده زیبا از عبور زیبای فالکون 9 از مقابل ماه

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

ویسی: قول می‌دهم خوزستانی‌ها در پایان، ناراحت نباشند

نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم

شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند