آریا بانو

آخرين مطالب

چگونه همسر خود را عاشق خود کنيم خانواده

  بزرگنمايي:

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. براي خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتي کوتاه از بين مي‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضاي هوس‌هايشان علاقه‌شان را از دست مي‌دهند.

براي اينکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه داريد، بايد نقش يک اغواگر را بازي کنيد، او را به بند بکشيد و باعث شويد که عاشقتان شود.

در زير به چند نکته ساده براي اينکه همسرتان را از نظر احساسي خلع‌سلاح کنيد اشاره مي‌کنيد تا بتوانيد افسار رابطه را هميشه در دستان خودتان نگه داريد!

زن افسونگر باشيد
با بازي کردن نقش زن افسونگر، مردتان را هميشه مشتاق نگه داريد. ابري از رمز و راز در اطراف خودتان ايجاد کنيد. يک درجه مشخص از رمزآلودي و اسرارآميزي باعث مي‌شود مردتان بيشتر و بيشتر از شما طلب کند. غيرمنتظره بودن ابزاري بسيار قدرتمند براي مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هيچوقت همه خودتان را به او نشان ندهيد. گاهي سرکش و دست‌نيافتني و گاهي قابل‌انعطاف و تسليم باشيد، درعين حال معصوم و در عين حال شرير باشيد. و با اينکار اشارات گيج‌گننده براي او بفرستيد. ترکيبي از خصوصيات متضاد موجب جذاب شدن شخصيت شما مي‌شود و اين باعث مي‌شود شوهرتان علاقه بيشتري به کشف شما پيدا کند.

هميشه خوب و مهربان نباشيد
وقتي بيش از حد مهربان و مطيع باشيد، شايد آخر روز از خودتان احساس رضايت کنيد اما واقعيت اين است که وقتي خوبي و مهرباني بيش از اندازه شود، ممکن است قدرت فريبندگي خود را از دست بدهيد و دل او را بزنيد. ممکن هم هست فکر کند تظاهر مي‌کنيد. علاوه‌براين، ندرتاً پيش مي‌آيد که خوبي محض کسي را جذب کند. گاهي بايد اجازه دهيد سايه‌هايي تيره در شخصيت شما ببيند. گاهي خشن و بيرحم شويد.

جاذبه جنسي خود را تا بالاترين حد به نمايش بگذاريد
جذابيت ظاهري براي مردها بي اندازه مهم است. بااينکه زن‌ها از مغزشان عاشق مي‌شوند، مردها با چشمشان عاشق مي‌شوند. بايد تا مي‌توانيد جذابيت جنسي خود را بالا نگه داريد. نبايد به هيچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شويد. به خودتان برسيد، آرايش کنيد و خودتان را از نظر جسمي و فکري متناسب و پرانرژي نگه داريد.

براي تشديد شخصيتتان از عطر استفاده کنيد
عطر زنان يکي از مهمترين عوامل تحريک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرايشي استفاده کنيد که هم با سليقه و شخصيت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنيد که نبايد بيش از اندازه آرايش کنيد. مردها صورت‌هاي طبيعي را دوست دارند. تلاش‌هايي که در چند ماه اول رابطه براي جلب نظر او به کار مي‌گرفتيد را يادتان هست؟ بايد به همان منوال پيش برويد.

همه اين تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم مي‌شود. علاوه‌براين، همه ما موجوداتي اجتماعي هستيم و شديداً تحت‌تاثير سليقه‌ها و خواسته‌هاي هم‌نوعان خود قرار مي‌گيريم. زناني که از نظر ظاهري جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، براي مردان اطراف خود جذابيت زيادي دارند. اين تلاش‌ها، جدا از اينکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا مي‌برد، باعث مي‌شود شوهرتان قبل از اينکه بخواهد از زيبايي زني ديگر تعريف کند، به شما فکر کند. دقت کنيد که بايد طوري لباس بپوشيد و ظاهر شويد که فقط توجه او را به خودتان جلب کنيد نه مردان ديگر را.

کنترل مرد عاشق
با بازي کردن نقش زن افسونگر، مردتان را هميشه مشتاق نگه داريد

نيازهاي احساسي و عقلاني او را فراموش نکنيد
در تلاش براي جلب نظر و توجه ظاهري او، توجه به نيازهاي احساسي و منطقي او را فراموش نکنيد. رنگ‌ها، فيلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهاي موردعلاقه‌اش بايد هميشه در دسترس او باشند. با هديه دادن چيزهايي که دوست دارد او را غافلگير کنيد. دستورالعمل غذاي موردعلاقه‌اش را پيدا کرده و برايش درست کنيد و وقتي از سر کار برگشت او را مبهوت کنيد. فکرش را بخوانيد و خودتان را وارد روح و روانش کنيد. خودتان را با علايق و روحيات او تطبيق دهيد. ما بعنوان انسان بااينکه تظاهر به فروتني مي‌کنيم اما همه ما موجوداتي خودخواه هستيم. تا مي‌توانيد او را ناز و نوازش کنيد و کاري کنيد که به شما وابسته شود. وقتي توانستيد وارد روح و روانش شويد، مي‌توانيد خلع‌سلاحش کنيد طوريکه ديگر هيچوقت نتواند از شما روي برگرداند.

به او احترام بگذاريد
بااينکه به اشتباه بنظر مي‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسي اهميت مي‌دهند اما يکي از مهمترين مسائل براي آنها حفظ احترام است. کاري کنيد که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.

اعتمادبه‌نفس او را تقويت کنيد
مردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکاني مي‌مانند که نيازمند تحسين ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصويري که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقويت کنيد. اين باعث مي شود رازهاي دلش را با شما بگويد. مستقيم يا غيرمستقيم چيزهايي که در او دوست داريد را به زبان بياوريد. اگر روزي يک بار به او بگوييد که دوستش داريد احساسي فوق‌العاده به او خواهيد داد.

او را تشويق و تحسين کنيد
او را در همه تلاش‌هايش تشويق کنيد و بگوييد که به او ايمان داريد. حتي اگر مرتکب اشتباهي شد، به جاي اينکه آن را به رويش بياوريد، برايش آرزو کنيد که دفعه بعدي موفق شود. براي اينکه تلاش مي‌کند تحسينش کنيد. اگر خواست عصبانيتش را سر شما خالي کند، بگذاريد اينکار را بکند. به او نشان دهيد که روي شما سلطه و قدرت دارد، اين باعث مي‌شود احساس امنيت و آرامش کند. کاري کنيد که احساس کند هميشه پشتش هستيد. حتي اگر اختلاف عمده‌اي با هم داشتيد، هيچوقت از کلمات خشونت‌آميز استفاده نکنيد زيرا رابطه‌تان را تخريب خواهد کرد.

حساس باشيد
در رختخواب نسبت به او حساس باشيد. مردها درمورد رابطه‌جنسي حساسيت فوق‌العاده‌اي دارند. اينکه احساس کنند که نمي‌توانند شريک‌جنسيشان را ارضا کنند واقعاً برايشان نااميدکننده است. عملکرد او را تحسين کنيد و به او بگوييد در رابطه‌جنسيتان احساس فوق‌العاده‌اي به شما مي‌دهد. اين روحيه او را تقويت کرده و باعث مي‌شود هربار بهتر باشد.

بگذاريد آزمايش کند
براي اغوا کردن او لباس‌زيرها و لباس‌خوابهاي تحريک‌آميز بخريد و خواهيد ديد که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چيزي را آزمايش کند، بگذاريد بکند. اگر از چيزي خوشتان نيامد، با اشاراتي ظريف آن را به او بفهمانيد و ضمن تحسين ساير عملکردهاي او، به او بگوييد که چطور مي‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.

داوطلب باشيد
نبايد انتظار داشته باشيد که هميشه او براي نزديکي داوطلب باشد. هيچ اشکالي ندارد که گاهي شما پا پيش بگذاريد. اين باعث مي شود تصور کند او را مي‌خواهيد. اما به خاطر داشته باشيد که در اشتياق خود در رختخواب اغراق نکنيد. شور و اشتياق بيش از اندازه هم براي آنها جذاب نيست. طبيعي رفتار کنيد.

مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل مي‌يابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنيد و در همه جهات با آنها همکاري کنيد و مطمئن باشيد که پاداش آن را دريافت خواهيد کرد.

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/4866/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

گوناگون/ دستاوردهای عملیات «کربلای10»

پلی زیبا و بزرگ در میان ابرها در چین

خرس خانگی یک روس

یک دسر شکلاتی پرتقالی و خوشمزه برای مهمونی هاتون

طرز تهیه کوکو سبزی مجلسی

اگر هنگام مسواک زدن از لثه شما خون می‌آید بخوانید

اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید

بیگانگان فضایی ممکن است در واقعیت بنفش باشند

من پیر فنا بدم جوانم کردی

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا؛ انتخابات را از نو برگزار کنید

هوادار استقلال دچار حمله عصبی شد

پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر

تفاضل گل استقلال و پرسپولیس برابر شد

فریاد باقری با مهم‌ترین گل سال به تراکتور

جدول لیگ برتر؛ استقلال به صدر رسید

زندی: اصلاً خوب نبودیم؛ استقلال تیم یکدستی دارد

ستاره‌های سپاهان در دو چالشِ مورایس

گزارش اکیپ؛ بایرن نه، زیدان به یونایتد می‌رود!‏

آخرین وضعیت لوکاکو پس از مصدومیت شدید

شمس‌آذر نفس آبی‌پوشان را حبس کرد؛ استقلال صدر را پس گرفت

نمک های بی پایان علی صادقی در سریال خانه به دوش

ماجرای عاشق شدن دیبی در جوانی

قطعه ای زیبا با تکنوازی ساز «ابوا»

ترخیص 2 هزار و 500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک

تو ژاپن موسیقی رو اینجوری آموزش میدن!

خواص مصرف لیموی یخ زده در طول روز که تا به حال نشنیده اید

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

تو مثل منی برف...

دستِ خالی امان هندی و 12 آسیایی که در بیشکک سهمیه گرفتند

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!‏

گل دوم استقلال از روی نقطه پنالتی توسط محمدی

سکوت تراکتوری‌ها پس از شکست

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد

شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه 58 به تیرک عمودی دروازه شمس آذر برخورد کرد

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی؛ تراکتور بدون خمس هم باخت

پیشنهاد میلیاردر فنلاندی؛ اینتر را به من بفروش!‏

گزارش زنده؛ استقلال 2-0 شمس‌آذر قزوین

دیبی:نفهمیدم تکرار کن! یه مرتیکه رو اسب سفید نشسته؟

دلبری های پیمان معادی در سریال افعی تهران

پشت صحنه جذاب صداتو با حضور جواد هاشمی

کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که 202 میلیون سال قبل وجود داشت/ ویدئو

آهنگ «سلام عزیزم» با صدای مسیح و آرش ای پی

تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها چه زمانی مشخص می‌شود؟

این نوشیدنی خوشمزه و اقتصادی رو از دست نده

سس قارچ ویژه برای سیب زمینی سرخ شده

کمبود این ویتامین‌ها مساوی است با سردردهای مکرر

ترفندهای تمیزکاری خانگی