آریا بانو

آخرين مطالب

حفظ شادابي و زيبايي پوست به شيوه زنان کره اي زنان جهان

  بزرگنمايي:

بانو نيوز - فرقي نمي‌کند اهل کدام نقطه از اين کره خاکي هستيد، به هرجا که تعلق داشته باشيد دوست داريد ظاهري زيبا، جوان و پوستي شاداب داشته باشيد و حتما نسخه‌هاي عجيب و باورنکردني را مي‌شناسيد که با کمک آن زيبايي ظاهري‌تان را چندبرابر کنيد.
شايد درباره انواع ماسک‌هاي آبرسان برزيلي‌ها که از پوست و ميوه آواکادو تهيه مي‌شود يا با مرهم چاي‌نخودکه چيني‌ها از آن براي پاکسازي و لايه‌برداري پوست استفاده مي‌کنند، چيزهايي شنيده و حتي آنها را امتحان کرده ‌باشيد اما حتما با جادوي مکعب‌هاي يخي و خواص معجزه‌گر آنها که اين روزها در ميان بسياري از مردم آسياي جنوبي مانند هند، تايلند، چين، اندونزي و حتي روسيه کاربرد دارد آشنا نيستيد؛
شيوه‌اي که سال‌هاست توسط زنان و دختران آسيايي براي حفظ زيبايي و شادابي پوست مورد استفاده قرار مي‌گيرد و آنها را از مصرف بسياري از لوازم آرايشي و بهداشتي بي‌نياز مي‌کند. اگر کنجکاو هستيد اطلاعات بيشتري درباره اين روش داشته باشيد با مطالعه اين مطلب مي‌توانيد با جزئيات کار و چگونگي توليد اين مکعب‌هاي جادويي آشنا شويد.
لازم نيست حتما پزشک باشيد تا بدانيد که گردش خون هرچه بيشتر باشد شادابي و طراوت پوست‌تان بيشتر مي‌شود. همه ما مي‌دانيم که بهبود جريان گردش خون آبرساني و غذارساني به سلول‌هاي پوستي را چند برابر مي‌کند. راهکارهاي زيادي در جهان وجود داردکه برخي از آنها هزينه‌ زيادي دارند.
با اين حال اگر مي‌خواهيد دراين امر خودکفا شويد و با کمترين هزينه اين کار را در خانه انجام دهيد بهتر است يک بطري آب معدني تهيه کنيد و آب را داخل قالب‌هاي يخ‌ بريزد و بعد از ساعتي که آب يخ زد آن مکعب‌هاي کوچک را روي پوست خود قرار بدهيد. اين روش يا به بياني ديگر يخ‌درماني باعث افزايش گردش خون مي‌شود که از بروز علائم پيري و چروک پوست پيشگيري مي‌کند. البته استفاده از اين روش براي افرادي که کمي مسن‌تر هستند کاربرد زيادي ندارد و تاثيرگذاري آن ممکن است فقط در اين باشد که مدتي پوست را شاداب‌تر نشان دهد اما چروک‌هايي که در طول ساليان دراز به‌وجود آمده را برطرف نمي‌کند.
کره‌اي‌ها با يخ جوان مي‌مانند
قرار دادن يخ روي صورت در کشورهاي آسيا بسيار رايج است. اکثر ما مي‌دانيم که مردم کشور کره جزو گروهي از مردمان هستند که بيشتر به طب‌هاي سنتي تمايل دارند و تا جايي که ممکن است سعي مي‌کنند از اين روش‌ها سلامتي خود را تضمين کنند. شايد براي‌تان جالب باشد که بدانيد برخي از هنرپيشه‌هاي کره‌اي برعکس هنرپيشه‌هاي سينماي تجاري به جاي انجام کارهاي هزينه‌دار و خطرناک سعي مي‌کنند با قرار دادن يخ روي صورت‌هاي خود به پوستي زيبا و شفاف دست پيدا کنند. يک نکته جالب ديگر در اين است که اين روش از دوران باستان وجود داشته و روش استفاه از يخ در دوران باستان توسط زنان استفاده مي‌شده که تا به امروز براي داشتن پوستي جوان ادامه دارد.
با خستگي خداحافظي کنيد
تا به حال شده براي يک قرار مهم کاري يا هر مسئله مهم ديگري سعي کنيد به خواب نرويد تا صورت‌تان ورم نکند؟ اما به جاي اينکه صورت‌تان ورم نکند در مقابل چهره‌اي خسته و کسل پيدا مي‌کنيد که اين حالت زياد تفاوتي با صورت ورم کرده ندارد. از قديم رسم بر اين بوده است که بعد از بيدار شدن صورت خود را بشوييم و اين عادت را مادران سعي مي‌کنند از همان کودکي به ما بياموزند، مي‌دانيد چرا؟ چون زدن آب خنک حال‌تان را جا مي‌آورد، اما بهتر است اين نکته را هم اضافه کنيم که معمولا صبح‌ها يا هر زماني که دراز کشيده‌ايد مايعات داخل بدن به گردش در مي‌آيند به همين علت صورت شما صبح ورم مي‌کند.
شما با روش يخ درماني مي‌توانيد از اين پس ورم صبحگاهي‌تان را بدون استفاده از محول‌هاي شيميايي کاهش دهيد. اين روش بعد از دوش آب گرم نيز تاثيرگذار است. به خاطر داشته باشيد که اين روش موقتي است، با اين حال پوست شما پس از استفاده از يخ روشن‌تر به نظر مي‌رسد.
قبل از يخ درماني بايد بدانيد
قبل از هرچيز از گذاشتن مستقيم يخ روي صورت جدا خوداري کنيد زيرا اين کار باعث پارگي مويرگ‌هاي زير پوستي مي‌شود. پس براي جلوگيري از پارگي مويرگ‌ها بهترين شيوه اين است که يخ را در پارچه‌اي لطيف بپيچيد. دومين نکته اين است که يخ را به صورت ثابت روي پوست خود نگه نداريد بلکه به صورت مورب آن را روي پوست به آرامي ماساژ دهد. براي انجام يخ درماني بايد صورت‌تان تميز و بدون آرايش باشد زيرا وجود هرنوع کرم يا مواد آرايشي مانع از اين مي‌شود که يخ‌درماني تاثير خود را داشته باشد.
همچنين يخ باعث مي‌شود تا پوست خيس شود، اما بهتر است پوست را بدون استفاده از حوله و به صورت طبيعي بگذاريد خشک شود و بعد از آن براي جلوگيري از حالت کشساني پوست از يک مرطوب‌کننده استفاده کنيد. با اين حال فکر نکنيد انجام هر روزه اين کار تاثيرگذاري بهتري خواهد داشت زيرا در هر چيزي که افراط وجود داشته باشد به جاي تاثير مثبت ممکن است تاثيري منفي برجاي بگذارد، پس بهتر است براي داشتن پوستي که درخشش طبيعي داشته باشد حداقل دوبار در هفته به مدت 15 دقيقه اين کار را انجام دهيد.
هميشه يخ نقش کاربردي ندارد
اين روش براي همه افراد مناسب نيست. چنانچه‌پوست بسيارحساسي داريد يا رگ‌هاي شما به سطح پوست نزديک است يا از تماس آب سرد اذيت مي‌شويد اين روش به شما توصيه نمي‌شود. پس بهتر است روشي متناسب با وضعيت پوست خود انتخاب کنيد. اگر مي‌خواهيد بدانيد که آيا اين روش براي‌تان مناسب است؛ بايد به رنگ پوست خود بعد از يخ درماني دقت کنيد. اگر بعد از يخ درماني پوست‌تان رنگ خوب و سالمي (مانند سرخي که پس از پياده‌روي بر سطح پوست نمايان مي‌شود) پيدا کرد اين روش مي‌تواند براي شما مناسب باشد.



لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/7365/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!

رزرو بلیت پاریس برای 4 کشتی‌گیر و ابهام در 57 و 86 کیلو

یوونتوس به زحمت از شکست گریخت

گلزنی منتظرمحمد مقابل تیم ملی امید تاجیکستان

کارشناسی داوری گل گهر - استقلال خوزستان

کارشناسی داوری نساجی - تراکتور

صحبت های سیدعلی میرغفاری رئیس صدور مجوز حرفه ای استقلال

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

کارشناسی داوری فولاد - مس رفسنجان

کارشناسی داوری دیدار استقلال - شمس آذر

حمله هواداران عصبانی تراکتور به مینی ون حامل بازیکنان در فرودگاه تبریز

چرا جیمی کرگر به پیروزی و صعود بایرن مونیخ مقابل آرسنال باور داشت؟

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود