آریا بانو

آخرين مطالب

درباره ما

به آریابانو خوش آمدید

مقصد نهایی شما برای همه مطالب مربوط به بانوان! 

ما به عنوان یک پایگاه خبری پیشرفته، تلاش می کنیم تا شما را در جریان آخرین اتفاقات دنیای زنان قرار دهیم.  از خانواده و آشپزی گرفته تا روانشناسی و ورزش، ما طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهیم که مطمئناً توجه شما را جلب می کند.

 ما در آریابانو به توانمندسازی زنان از طریق ارائه بینش و اطلاعات ارزشمند به آنها اعتقاد داریم.  تیم کارشناسان متعهد ما به پیچیدگی های زندگی زنان می پردازد و مقالات قابل تامل و محتوای جذابی را در مورد موضوعات مختلف ارائه می دهد.  چه به دنبال مشاوره در مورد خانه داری، کاوش در دستاوردهای زنان در سراسر جهان، و یا به دنبال مطلع ماندن در مورد امور اجتماعی هستید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

 ما درک می کنیم که زنان زندگی های متنوع و چند وجهی دارند و هدف ما این است که به تمام جنبه های سفر آنها رسیدگی کنیم.  با آریابانو، نه تنها مقالات آموزنده را خواهید یافت، بلکه پلتفرمی را نیز خواهید دید که از قدرت، انعطاف پذیری و دستاوردهای زنان از همه طبقات زندگی بازتاب. می دهد

 در این سفر قدرتمند به ما بپیوندید تا در چشم انداز همیشه در حال تحول تجربیات زنان حرکت کنیم.  اجازه دهید آریابانو همراه مورد اعتماد شما باشد و آخرین به روز رسانی ها، داستان های الهام بخش و نکات کاربردی را برای بهبود زندگی روزمره شما ارائه دهد.

 با آریابانو در ارتباط باشید و با هم، قدرت و ظرفیت های نهفته باورنکردنی زنان در سراسر جهان را به نمایش بگذاریم.

نگرش ما

ن والقلم و مايسطرون

براين باوريم که جامعه ايراني در چالش با انديشه اي است که قرنهاست در اعماق ناخودآگاه بسياري از ايرانيان جاي گرفته است و آن اين که سياست ذاتا امري مردانه و بدور از توانايي هاي زنان بوده و گاهي در لفافه اي از به ظاهر دلسوزي ،حتي برخلاف شان آنان است.
پايگاه خبري-تحليلي آریا بانو با ياري پروردگار مي کوشد ابعاد مختلف مسايل اجتماعي-سياسي کشور را همراه با ريشه يابي هرآنچه فراروي جامعه ايراني قرار دارد،تاحد امکان به ژرفا کاوي پرداخته و از منظر زنان فرهيخته ايراني نقشي پيشگام را در مديريت فکري جامعه ايفا نمايد.
طبعا در اين راستا به ياري همه انديشمندان بويژه بانوان فرهيخته و انديشه ورز ميهنمان چشم اميد داريم.

در بارۀ ما و رسالت «آریا بانو»

 

1. جامعه ایرانی تمام انرژی‌های خود را بر مبنای «خانواده» پی‌ریزی کرده است، ارزشهایی که هم در منابع دینی و هم ملی ایرانیان ریشه دارند.

«خانواده» نیز بی‌گمان بر پایه منش و نگرش «زنان» می‌گردد که مدیریت و تدبیر منزل را بر عهده دارند.

2. حوزه اجتماعی ایران نیز نشان از تناسب معقول و تفریباً برابر جمعیت زنان ایرانی با مردان دارد. هرچند همگان اتفاق‌نظر دارند که هنوز نقش و سهم زنان ایرانی در مدیریت. جامعه در جایگاه متناسب نیست امّا این روند در حال بهبود است.

3. پایگان خبری- تحلیلی «آریا بانو» که پیش از این تحت عنوان «بانو نیوز» فعالیت می‌کرد. با کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ذیل «گروه رسانه‌ای آریا» با مدیر مسئولی«دکتر امیر محبیان» و سردبیری «خانم ریکا حسامی» به فعالیت در مرحله نوین در راستای ارتقاء جایگاه اجتماعی بانوان ایرانی مشغول است.

4. خانم حسامی با سابقه سی‌ سال روزنامه‌نگاری مستمر از بانوان فعال و شناخته شده در حوزه رسانه به شمار رفته و تجربیات خود را در راستای اهداف «آریا بانو» به کار گرفته و می‌گیرد.

در راستای اطلاع‌رسانی شفاف و صادقانه"آریا بانو"  می‌کوشد با نشر اخبار و تحلیل در حوزه فعالیت ها تعریف شده به ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی یاری رساند، از همین‌رو، از صاحبنظران، فرهیختگان و علاقمندان درخواست می‌گردد دیدگاه‌های خود را از طریق صفحه ارتباط با ما  ارسال نمائید.
شایان ذکر مجدد است که پایگاه خبری تحلیلی بانو زیرمجموعه گروه رسانه‌ای آریا به‌شمار می‌رود.

 

ساير مطالب

لحظات پایانى جذاب نفسگیر بازى نیکس-سیکسرز

اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا

ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

حرکت ارزشمند کاپیتان تیم ملی فوتسال در جام ملت‌ها

هیچ جنگی برنده نداره

قبلا کلاس زبان رفته؟

داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟

اجرای این خواننده بی‌ نظیر بود

هشدار نارنجی هواشناسی برای 21 استان

آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین

فیلم چاقوکشی مرد موتور سوار به راننده پشت فرمان وسط خیابان

آمار فوتی ها و مصدومین تصادفات رانندگی در نوروز 1403 اعلام شد

مسابقه بین چهارپایان!

بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر

رخ نمایی پلنگ ایرانی با غرش‌های بلند در صخره‌های دماوند

وقتی برای اولین بار پشت ماشین سنگین میشنی

در قدیم مامان ها اینقدر صبور نبودن!

تا به حال ساعت مچی آفتابی دیده اید؟

جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان

طنز/ چگونه در پارک‌ها محل آرامش بقیه بشیم؟

تونل وحشت وسط خیابان؛ تلاش مردم برای جبران اقدام عجیب دو برادر!