مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت حل می شود
اقتصادي
بزرگنمايي:
آریا بانو - طبق اعلام مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد، شرکت خودروسازی سایپا ملزم به ارائه خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به مشتریان تیبا شده است.
به گزارش مهر، بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد، شرکت خودروسازی سایپا ملزم به ارائه خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به مشتریان تیبا شده است.
مصطفی آجرلو مدیر روابط عمومی سازمان ملی استاندارد در توئیتی نوشت: برای حل مشکل ثبت نام کنندگان تیبا تا قرعه کشی اردیبهشت، اقدامات اصلاحی فنی و ایمنی ساز از سوی دفتر صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران تدوین شده که توسط سایپا و زیر نظر شرکت بازرسی در حال انجام است و خودروساز، ملزم به خدمات پس از فروش ویژه و رایگان به این مشتریان شده است.
-
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۸:۲۱
-
۴ بازديد
-
-
آریا بانو
لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/1187942/