آریا بانو

آخرين مطالب

طرز تهیه سوپ تورتیلا؛ غذای مورد علاقه کریستن استورات زنان جهان

طرز تهیه سوپ تورتیلا؛ غذای مورد علاقه کریستن استورات
  بزرگنمايي:

آریا بانو - در این مطلب آشپزی، طرز تهیه سوپ تورتیلا، غذای مورد علاقه کریستن استوارت را به‌شما آموزش می‌دهیم.
برترین‌ها: مخاطبان عزیز، دوستان همراه، ارائه دستور پخت یک غذا با اتصال به اسامی برخی سلبریتی‌ها، صرفا یک «فانتزی» جهت تنوع در بخش آشپزی می‌باشد. مساله اساسی طرز تهیه است و باقی مسائل در حاشیه قرار دارد، از فهم شما سپاسگذاریم.
شنیدن نام کریستن استورات ممکن است شما را به یاد نقش آفرینی او در سری فیلم‌های گرگ و میش (twilight) بیندازد. این بازیگر حرفه‌ای و زیبای هالیوود توانسته به خوبی در نقش‌های خود بدرخشد و به محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دست یابد. دانستن برخی حقایق از زندگی این بازیگر بسیار جذاب و محبوب هالیوود، می‌تواند برای طرفداران او بسیار زیبا و جالب باشد.
به عنوان مثال آیا می‌دانستید که کریستن استوارت از بازیگری متنفر است؟ آیا فیلمی را که این بازیگر محبوب هالیوود در کنار پیمان معادی، بازیگر مشهور ایرانی بازی کرده است دیده‌اید؟ کریستن استوارت از آن دسته بازیگر‌هایی است که طرفدار حضور در کار‌های ساده‌تر بوده و چندان شیفته‌ی بازی در فیلم‌های کارگردانان مشهور نمی‌باشد.
کریستن استوارت در سن 10 سالگی در اثر پرفروشی، چون «اتاق وحشت» در کنار جودی فاستر هنرنمایی کرد و همکاری با فیلمسازی، چون دیوید فینچر را تجربه کرد. سپس در سری فیلم‌های «گرگ و میش» شهرت جهانی را از سر گذراند و پس از آن در فیلم‌های فستیوال پسندی، چون «کمپ ایکس‌ری» و «به ریلیز خوش آمدید» ظاهر شد و درنهایت با آثار جایزه‌بگیری، چون «ابر‌های سیلز ماریا» و «هنوز آلیس» طعم جوایز بین‌المللی را چشید.
شاید برایتان سوال پیش آید که این سلبریتی مشهور و محبوب چه رژیم غذایی دنبال می‌کند و در طول شبانه روز چه می‌خورد؟ یا حتی ممکن است برایتان سوال باشد که غذای مورد علاقه کریستن استوارت با این اندام فیت چیست؟ پیش از اینکه غذای مورد علاقه کریسن استوارت را به شما معرفی کرده و طرز تهیه آن را با شما در میان بگذاریم، نگاهی گذرا به یک بیوگرافی کوتاه از این بازیگر خواهیم داشت. پس در ادامه با این قسمت از سری مطالب غذای مورد علاقه سلبریتی‌ها همراه برترین‌ها باشید.
پدر تهیه‌کننده و مادر کارگردان
کریستن جیمز استوارت در 9 آوریل 1990 در خانواده‌ای سینمایی چشم به جهان گشود. پدر او، جان استوارت مدیر صحنه و تهیه‌کننده تلوزیون است و مادرش، جولز مان استوارت یک کارگردان استرالیایی است و همین موضوع سبب گشت که کریستن از سنین کوچک و از سال 1999 پا به عرصه بازیگری گذاشته و در نقش‌های کوتاه مختلفی حضور یابد.
هیچ یک از فیلم‌هایی که استوارت در آن سال‌ها بازی کرد چندان موجب شناخته شدن و شهرت او نشد. تا اینکه در سال 2002 در فیلم اتاق وحشت به کارگردانی دیوید فینچر، در نقش دختر جودی فاستر حضور یافت و برای ایفای این نقش نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.
شهرت اصلی او به موجب حضور در سری فیلم‌های گرگ و میش بدست آمد. در سال 2008، استوارت به واسطه بازی در نقش بلا سوان در سری فیلم‌های گرگ و میش، به صورت بین‌المللی شناخته شد. این فیلم در 5 قسمت از سال 2008 تا سال 2012 منتشر شد و شهرت روز افزون استوارت را با خود به همراه داشت.

آریا بانو


استوارت در سال 2018 به عنوان یکی از داوران جشنواره کن درآمد. او جوان‌ترین داور در تمام سال‌های جشنواره کن است. برخی از مشهورترین فیلم‌هایی که این بازیگر محبوب در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توانیم به «سرزمین ماجراجویی»، «فراری‌ها»، «سفیدبرفی و شکارچی»، «در جاده»، «کمپ ایکس ری»، «هنوز آلیس»، «برخی زنان» و «زیر آب» اشاره نماییم.
علایق کریستن استوارت
رنگ مورد علاقه: قرمز و زرد کتاب مورد علاقه: بیگانه از آلبرت کامو حیوان مورد علاقه: گربه ورزش مورد علاقه: گلف فیلم مورد علاقه: درخشش از استنلی کوبریک غذای مورد علاقه کریستن استوارت

آریا بانو


حال که با بیوگرافی مختصری از کریستن استوارت آشنا شدید و از سایر علایق این بازیگر جذاب هالیوودی نیز آگاهی یافتید، نوبت آن رسیده که غذای مورد علاقه این بازیگر را به شما معرفی کنیم. غذای مورد علاقه این بازیگر زیبا و منحصر به فرد هالیوودی، یک غذای بی نظیر مکزیکی است که طرز تهیه نسبتا ساده‌ای نیز دارد. بدون شک غذا‌های مکزیکی از محبوب‌ترین غذا‌های دنیا به مار می‌روند و سوپ تورتیلا نیز یکی از همین غذا‌های محبوب است که توجه کریستن استوارت را نیز به خود جلب کرده است.
تهیه و خوردن غذای مورد علاقه سلبریتی محبوب‌تان، می‌تواند حس خوشایندی را برایتان به همراه داشته باشد. اگر از هوادارن کریستن استوارت و یا سری فیلم‌های زیبای گرگ و میش هستید و به خوردن غذا‌های جدید و لذیذ هم علاقه دارید، با طرز تهیه سوپ تورتیلا همراه برترین‌ها باشید:
مواد لازم برای تهیه سوپ تورتیلا
2 عدد سینه مرغ پخته شده 410 میلی لیتر آب مرغ 280 گرم ذرت پخته شده 100 گرم لوبیا سیاه خیس خورده 2 عدد سیب زمینی مکعبی خرد شده 420 گرم پوره گوجه فرنگی 1 عدد پیاز خرد شده 115 گرم فلفل چیلی سبز خرد شده 2 حبه سیر خرد شده 2 فنجان آب 1 قاشق چایخوری زیره 1 قاشق چایخوری پودر چیلی 1 قاشق چایخوری نمک ¼ قاشق چایخوری فلفل سیاه 1 عدد برگ بو مقداری چیپس تورتیلا مقداری خامه ترش مقداری پنیر رنده شده به میزان دلخواه سس تند

آریا بانو


آریا بانو


طرز تهیه:
مرحله اول: در قابلمه‌ای پوره گوجه فرنگی را به همراه پیاز، سیر و چیلی سبز با هم مخلوط کرده و آب مرغ را به آن اضافه کنید. سپس قابلمه را رئی حرارت قرار دهید تا مواد به جوش آیند.
مرحله دوم: پس از به جوش آمدن مواد گفته شده، برگ بو، زیره، پودر چیلی، نمک، فلفل سیاه و قرمز، سس تند، ذرت و لوبیا سیاه را نیز به مخلوط گفته شده اضافه کنید. سپس در قابلمه را ببندید و شعله گاز را تا حد متوسط رو به پایینی کاهش دهید تا مواد سوپ به آرامی بپزند. هر چند دقیقه یکبار آن را هم بزنید تا ته نگیرد.
مرحله سوم: سیب زمینی‌های خرد شده را آب پز کنید. طوری که فقط نرم شوند و چنگال درون آن‌ها فرو رود. سپس از آب دربیاورید.
مرحله چهارم: سینه مرغ پخته شده را ریش ریش کنیدو به همراه سیب زمینی پخته شده به سوپ اضافه کنید و اجازه دهید سوپ یک ساعت دیگر هم بپزد.
مرحله پنجم: سوپ شما آماده است. روی آن را می‌توانید با پنیر، خامه ترش و چیپس تورتیلا تزئین و سپس آن را سرو کنید.
نکاتی در رابطه با سوپ تورتیلا
مقدار مواد گفته شده مناسب 6 نفر می‌باشد. مقدار نمک و فلفل را بسته به مزاج خود می‌توانید تغییر دهید.
المیرا فلاحیان

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/429918/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

کارشناسی داوری مس رفسنجان - پیکان

کارشناسی داوری شمس آذر - فولاد

کارشناسی داوری استقلال خوزستان - صنعت نفت

پلی به گذشته؛ برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد

بخش‌هایی از داوری گلاره ناظمی در اولین قضاوت خود به عنوان داور اول در جام ملت های فوتسال آسیا

گل زیبای دوشان ولاهوویچ به کالیاری از روی ضربه آزاد

کارشناسی داوری سپاهان - ذوب آهن

کارشناسی داوری پیکان - هوادار

پیشنهاد رسمی امیر قلعه نویی و فدراسیون فوتبال به دست افشین قطبی رسید

کارشناسی داوری صنعت نفت - پرسپولیس

ماجرای مرد کوری که 60 سال پیش با شکنجه 2 کودک را برای گدایی اجاره کرد!

پیرترین فرد زنده جهان کیست؟

وداع با اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

نصیرزاده: با مجیدی، گل محمدی مذاکره داشتیم

نصیرزاده: تمام لیست خمس با نظر خودش جذب کردیم

پیروانی: یک بار هم علیه داوری حرف نزدم

وضعیت خروجی ورزشگاه وطنی

هاشمی نسب: درباره ناعدالتی ها حرف نمیزنم

کایل واکر: جود بلینگام یک هافبک کامل است

بادامکی: فشار مجازی استقلال بی سابقه بوده است

بیرانوند فردا گچ دستش را باز می کند

معاون پرسپولیس: اعلام کردند VAR منتفی شد

علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

عمو کاووس: مرگ حقه، میکروب بهانه است

گناه مخاطب چی بود فرشته؟

‎«گریه لیلی»؛ شاهکار تکنوازی ویولن استاد اسدالله ملک

سرعت وقوع فرونشست چقدر است؟

خیلی شانس آورد از یک تصادف مرگبار نجات پیدا کرد!

عکس های کاملا به موقع

دلیل احساس درد در مفاصل انگشت ها چیست؟

اشتباهات ساده‌ای که آشپزخانه را شلوغ و نامرتب می‌کند

نسخه جدید ربات انسان‌نما اطلس با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

دقیقی: می‌توانستیم مساوی کنیم، حیف شد

جعفری: بازی کردن با فولاد در اهواز همیشه سخت است

قربانعلی‌پور: مطمئنا لیگ برای تیم ملی رصد می‌شود

حردانی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

شجاعی جمله معروف کمالوند را بازسازی کرد

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

کری ستاره بارسا برای رئال؛ با 200 درصد توان بازی می کنیم

رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود

واکنش بادامکی به استفاده از VAR در هفته‌های پایانی

بادامکی: اسماعیلی فر به هواداران لایک نشان داده

وقتی هیچی از هنر نقاشی نمیدونی

دابسمش علی لهراسبی برای مخاطبانش

سلمان: در باز است، باز پرنده است، پس در پرنده است!

وقتی نمیتونی دو دقیقه ساکت بشینی

فامیل دور و بچه‌ش و ببعی قاچاقی میخوان برن ترکیه