آریا بانو

آخرين مطالب

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان و نحوه ثبت نام اقتصادي

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان و نحوه ثبت نام
  بزرگنمايي:

آریا بانو -

آریا بانو

آریا بانو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران »، خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان با امضای تفاهمنامه صندوق بازنشستگی کشوری با بانک صادرات ایران و گروه انتخاب از 20 مهر 99 آغاز شده است و در این بخش تلاش شده تا به بررسی ضوابط و شرایط دریافت وام لوازم خانگی بازنشستگان با جزئیات کامل پرداخته شود. تمامی بازنشستگان کشور می توانند طی این تفاهمنامه سه جانبه از تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی با اقساط 60 ماهه و نرخ 10 درصد استفاده کنند و هیچ محدودیتی در طرح خرید لوازم خانگی بازنشستگان وجود ندارد و جالب است بدانید که بازنشستگان تک ورثه یعنی در صورتی که همسر آن‌ها وارثشان است می‌توانند برای دریافت وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان اقدام کنند.
جزئیات خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

آریا بانو

آریا بانو


جزئیات خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان شامل مواردی نظیر نحوه ثبت نام طرح خرید لوازم خانگی بازنشستگان، هدف از امضای این قرارداد مشترک، شرایط خرید اینترنتی لوازم خانگی بازنشستگان و…. می شود که در این مطلب تلاش شده تا به طور کامل به آن ها پرداخته شود و به سوالات اکثر مخاطبان پاسخ دهیم.

آریا بانو

آریا بانو


این طرح به عنوان بسته هفتم یاری شناخته می شود که با مراجعه به سایت sabasrm.ir و سپس ورود به بخش طرح یاری (بسته هفتم (خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی ) و مطالعه شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان و کلیک بر روی آیکون (مشاهده و خرید لوازم خانگی) می توانید اقدام به انتخاب و خرید کنید. در ادامه شرایط و چگونگی دریافت وام لوازم خانگی بازنشستگان کشوری و مراحل خرید به صورت گام به گام توضیح داده شده است که بهتر است پیش از خرید نگاهی به آن بیندازید.
ضوابط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان
صندوق بازنشستگی کشوری برای هر فرد بر اساس خالص دریافتی حقوق ماهانه یک اعتباری در نظر گرفته است که حداقل 30 میلیون و حداکثر 50 میلیون تومان است و برای مشاهده اعتبار خود می توانید در ابتدا به سایت sabasrm.ir و یا صندوق بازنشستگی کشوری به بخش بسته هفتم یاری مراجعه کرده و با کلیک بر روی آیکون مشاهده اعتبار اطلاعات لازم را کسب کنید.

آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


بازنشسته گرامی در هر بار خرید از فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان باید 2 درصد از بهای کالا را به صورت نقدی پرداخت کند که البته تنها باید از طریق سپهر کارت بانک صادرات انجام شود و در نهایت 98 درصد باقی مانده را باید با سود 10 درصد طی 60 قسط یعنی 5 ساله پرداخت کند که از حقوق ماهیانه کسر می شود.

آریا بانو

آریا بانو


بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند در صورت تمایل در یک یا چند نوبت از این اعتبار استفاده کنند. هر فرد می توانند از 20 مهر 99 تا شهریور 1400 برای دریافت وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری و در واقع خرید اقساطی لوازم خانگی اقدام کند. مبلغ اضافه بر اعتبار باید به صورت نقدی پرداخت شود.

آریا بانو

آریا بانو


خرید اقساطی بازنشستگان صرفا از طریق فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان یعنی سایت فروش اینترنتی گروه انتخاب انجام می‌شود و کالای خریداری شده درب منزل به هر فرد تحویل داده می شود که البته هزینه تحویل تا درب منزل بر عهده فروشگاه بوده و خریدار باید تا داخل خانه و یا آپارتمان را پرداخت کند. صندوق بازنشستگی کشوری هیچ مسئولیتی در خصوص سالم بودن و گارانتی نداشته و خریدار باید در هنگام تحویل تمامی موارد را بررسی کند. نحوه ثبت نام وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری
بعد از خواندن ضوابط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان حالا وقت آن رسیده که با نحوه ثبت نام وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری آشنا شویم که مراحل آن به ترتیب شرح داده شده است.
1. در ابتدا برای ثبت نام وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری باید به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir مراجعه کنید و سپس وارد بخش طرح یاری شده و در نهایت با انتخاب بسته هفتم: خرید اقساطی لوازم خانگی وارد صفحه مورد نظر می شوید که در تصاویر ذیل کاملا مشخص شده است.

آریا بانو

آریا بانو


آریا بانو

آریا بانو


2. در این قسمت شرایط و چگونگی خرید قسطی لوازم خانگی توضیح داده شده که البته در بالا به آن اشاره شد و به علاوه دو آیکون نارنجی مشاهده و خرید لوازم خانگی و مشاهده اعتبار به چشم می خورد و همان طور که گفته شد برای اطلاع از اعتبار خود بر اساس حقوق ماهیانه می توانید به این بخش مراجعه کنید و وارد کردن کد ملی، شماره حساب و نیز شماره دفتر کل اجباری است.

آریا بانو

آریا بانو


3. با کلیک بر روی آیکون مشاهده و خرید لوازم خانگی به صورت مستقیم وارد فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان یعنی سایت گروه انتخاب شده که در این قسمت هم نیز آیکون های ضوابط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان و محصولات دیده می شود که ضوابط به صورت کامل در بالا توضیح داده شد و با ورود به بخش محصولات می توانند کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید اگرچه پیش از آن باید وارد بخش ورود به طرح یاری در این صفحه شده و اطلاعات شخصی نظیر شماره موبایل، کد ملی و شماره حساب را وارد کنید.

آریا بانو

آریا بانو


4. در صفحه فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان قسمتی وجود دارد که تصویر آن را در ذیل مشاهده می کنید و به لطف این بخش می توانید مبلغ اقساط را بر اساس میزان استفاده از تسهیلات طرح یاری بازنشستگان مشاهده کنید که به عنوان مثال مبلغ اقساط به صورت ماهیانه برای خرید یک کالای 12 میلیون تومانی طی 60 ماه 251 هزار تومان است.

آریا بانو

آریا بانو


هدف از اجرای طرح یاری بازنشستگان

آریا بانو

آریا بانو


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان مراسم رونمایی از این طرح، توسعه قدرت خرید بازنشستگان را هدف از اجرای طرح یاری بازنشستگان عنوان کرد و افزود: این طرح یک مسئولیت مهم و ملی را ایفا کرده و همکاری استراتژیک میان بخش خصوصی و تولیدی، تامین‌ کنندگان مالی و صندوق بازنشستگی کشوری به ‌عنوان متولی و نهاد حاکمیتی را ارائه کرده است.
وی با اشاره به این که هدف مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره، ارتقای کیفیت زندگی بازنشستگان بوده است که البته اجرای طرح همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان هم مشکلات و نیازهای آنان را برطرف نمی‌کند و به همین دلیل با اجرای طرح‌های رفاهی و خدماتی تلاش کرده‌ایم قدرت خرید بازنشستگان را تا 30 درصد افزایش دهیم.

آریا بانو

آریا بانو


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان گفت که اجرای طرح یاری بازنشستگان و تحقق خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان کشوری طی روند چهار ماهه و برگزاری جلسات متعدد میان صندوق بازنشستگی کشوری، بانک صادرات ایران و گروه صنعتی انتخاب انجام شده است و جزئیات فنی، قانونی و مالی آن مورد بررسی دقیق گرفته است.
بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت ثبت نام وام لوازم خانگی بازنشستگان کمبود لوازم خانگی برای خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان برطرف می‌شود

آریا بانو

آریا بانو


خبری در خصوص کمبود لوازم خانگی برای خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان منتشر شده بود که صندوق بازنشستگی کشوری در واکنش به این خبر اعلام کرد: محصولات ارائه شده در وبسایت خرید اینترنتی گروه صنعتی انتخاب و یا فروشگاه لوازم خانگی بازنشستگان با توجه به استقبال بازنشستگان با فقدان موقت موجودی مواجه شده است که طی هماهنگی لازم با بانک صادرات و همچنین کارخانه به زودی برطرف می شود.
وی افزود: طرح یاری بازنشستگان با هدف تأمین کالای مصرفی بادوام به ارائه پنج نوع از مهمترین لوازم خانگی ( یخچال فریزر ، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز ) مورد نیاز برای جامعه بازنشستگان کشوری به اجرا گذاشته شده است که طی هفته آینده مشکل کمبود لوازم خانگی برطرف خواهد شد و موجودی کالا با توجه به میزان خرید طی بازه های زمانی مختلف تامین می شود.
ثبت نام برای وام خرید لوازم خانگی بازنشستگان کشوری در حال حاضر برای 5 کالای ذکر شده امکان پذیر است که پیش بینی می شود با بهبود خدمات امکان خرید سایر لوازم خانگی ها فراهم شود.
انتهای پیام/

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

آریا بانو

لینک کوتاه:
https://www.aryabanoo.ir/Fa/News/467614/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند

هزینه مومیایی جسد در سال 1403 اعلام شد

وقتی زنبور محو شهد گل ها می شود

دره خزینه یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز استان لرستان

صحنه هایی دیدنی از خانواده خرس های قطبی

اخترشناسان پرجرم‌ترین سیاه‌چاله ستاره‌ای کهکشان راه شیری را کشف کردند

شعرخوانی زیبا از هوشنگ ابتهاج

مقایسه گل‌ها و مهارت‌های وینیسیوس و یامال

تاریخ بازگشت بارسلونا به نوکمپ مشخص شد

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

4 ستاره در لیست فروش آرسنال

مروری بر گل‌ها و مهارت‌های برتر رونالدو نازاریو در اینتر

گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی به نفت آبادان

رئیسی‌کیا: وضعیت واگذاری با دهه پیش متفاوت است

کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!

بازیگر سفارشی که کارگردان رو تحقیر میکنه!

شبکه های اجتماعی و تاثیر آن بر صنعت موسیقی

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس

شور و شادی مردم اصفهان با اجرای سرود ای ایران در کنار زاینده رود

4 گوشه دنیا/ بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت کشف شد

مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی

کاپ‌کیک شکلاتی بدون فر و همزن

اگر این نشانه های ساده را دارید سلامتی تان به خطر افتاده است!

چطور با خودشیفته‌ها رفتار کنیم؟

چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر!

کدام تیم بیشترین شانس فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؟

ترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

چرا مارتینس با وجود 2 اخطاره بودن، اخراج نشد؟

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

واکنش جالب شبنم مقدمی به آهنگ گل پامچال

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

شایع‌ترین نشانه‌های وسواس چیست؟

نماهنگ «زندگی» با صدای محمد علیزاده

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد

ماجرای برادر کشی با شلیک گلوله

سازمان هواپیمایی کشوری: پروازهای فرودگاه‌های کشور در حالت عادی هستند

بارش باران در مناطق جنوبی کشور رکورد زد

توقیف خودرو با بیش از 50 میلیون تومان خلافی

مرگ غم‌انگیز تازه عروس در شب عروسی

گربه علاقه‌مند به موسیقی!

صحنه ای خنده دار از دزدیدن موز توسط یک میمون!

تماشای خلیج فارس از ایستگاه فضایی

با این رسپی ماهی مخصوص بپزید